Fandom

Naruto Wiki

Fushi Tensei

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Fushi Tensei[1]

Fushi Tensei.png

Nazwa

Japońska 不屍転生
Rōmaji Fushi Tensei
Dosłowna Polska Reinkarnacja w Żywym Ciele
Polski Dubbing Jutsu Nieśmiertelności/ Odrodzenia
Inne Technika Wiecznej Młodości i Nieśmiertelności (不老不死の術, Furō Fushi no Jutsu)

Debiut

Manga Rozdział 199
Anime Naruto Odcinek 118
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Kinjutsu, Ninjutsu Reinkarnacji
Ranga Ranga S
Klasa Uzupełniająca
Użytkownicy

Zwana jest techniką nieśmiertelności. Użytkownik jej przenosi swoją duszę do innego żywego ciała, dzięki czemu może on przedłużać swoje życie w nieskończoność. Właściciel techniki wsysa do swojego wymiaru duszę następnego kontenera, gdzie więzi go, a po krótkiej chwili zabija w fioletowej mazi. Po tym użytkownik ma całkowitą kontrolę nad swoim ciałem. Jutsu można wykonać raz na trzy lata i ciało w trakcie czekania powoli ulega zniszczeniu, po czym staje się całkowicie bezużyteczne. Tylko potężny shinobi potrafi się jej przeciwstawić.

Znani Gospodarze i Kandydaci

Gospodarze

  • Nieznani poprzedni gospodarze — gdy Orochimaru użył jej na Sasuke, kilku poprzednich gospodarzy było widzianych w psychicznym wymiarze Orochimaru i Sasuke.
  • Nieznana kobieta — dla zastąpienia ręki uszkodzonej w walce z Itachim; opuścił ciało po skutkach zapieczętowania jego rąk.
  • Gen'yūmaru — desperackie tymczasowe zastąpienie ciała przed Sasuke; opuścił je dla Sasuke Uchiha.
  • Sasuke Uchiha — po zaabsorbowaniu przez Sasuke, przejął jego ciało po tym jak Itachi wyczerpał czakrę Sasuke tak by Orochimaru mógł przejąć kontrolę; został zapieczętowany przez Itachiego.
  • Klon Białego Zetsu — dla komórek Hashiramy Senju, jak również ucieczka przed fatalnymi skutkami uwolnienia Pieczęci Trawiącego Demona Śmierci.[2]

Kandydaci

Zobacz też

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 270
  2. Naruto rozdział 618, strona 15

Więcej w Fandom

Losowa wiki