Wikia

Naruto Wiki

Główny Punkt: Znak Liścia

Komentarze0
3483strony na
tej wiki

Główny punkt: Znak Liścia

Ćwiczenia Koncentracji Nad Liściem

Główny punkt: Znak Liścia (木ノ葉マークと額当て(), Konoha māku to hitaiate)

Dane Odcinka

Poprzedni Trenuj dalej: Przechodzimy na rozerwanie balonu z wodą!
Następny Niemożliwy Wybór: Ból w Sercu Tsunade
Manga 152, 153, 154

Emisja

Japonia 16 czerwca 2004

Debiut

Jutsu

Byakugō no In

Główny punkt: Znak Liścia (木ノ葉マークと額当て, Konoha māku to hitaiate) jest 88 odcinkiem oryginalnego anime Naruto.

StreszczenieEdytuj

Naruto wkrótce zdaje sobie sprawę, dlaczego nie był w stanie rozerwać balonu z wodą. Widzi kota bawiącego się ze swoim balonem z wodą, poprzez obracanie i przesuwanie go w pobliżu. Następnie, po kilku sekundach balon rozerwał się. Naruto użył tego, aby w końcu przejść pierwszy etap. Pokazuje to Jiraiyi i wyjaśnia mu, że gdyby chciał rozerwać balon, musiałby wykonać wirowanie go całą masę w różnych kierunkach. Pomimo tego, że opanował ten krok przy użyciu dwóch rąk, Jiraiya myślał, że jest gotowy do rozpoczęcia drugiego etapu.

Drugi etap był bardzo podobny do pierwszego, tylko tym razem Naruto musiał rozerwać gumową piłkę, coś co wymagać będzie znacznie więcej siły i energii. Podczas gdy Naruto walczy z tym krokiem, Jiraiya pomaga mu przez rysunek liścia na dłoni, aby dać mu punkt koncentracji, gdzie ma włożyć swoje wysiłki. Z dodatkową praktyką i dużą ilością chakry, Naruto również był w stanie zakończyć ten etap. Gdzie indziej, Tsunade, zapalona hazardzistka i bardzo nieszczęśliwa, udaje się wygrać, co jej zdaniem jest znakiem, że coś złego ma się wydarzyć. Gdy próbuje opuścić miasto z Shizune i Tonton, ona spotyka Orochimaru i Kabuto, którzy ją pozdrawiają, niszcząc zamek, przez który przechodziła.

Więcej od Wikii

Losowa wiki