Wikia

Naruto Wiki

Głowa

Komentarze0
3405stron na
tej wiki

Głowa

(頭, Atama)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Technika Zjednoczonych Sił Shinobi!!
Rozdział 613
Następny Przez ciebie
Wątek Światowa Wojna Shinobi

Debiut

Postacie

Głowa

Głowa (頭, Atama) jest 613. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Gdy liczni shinobi, jak również i techniki lecą na dwóch Uchiha, Madara uświadamia sobie, że tym razem oni są na celu. Jednakże, zauważa, że by to zrobić, Sojusz musiał zatrzymać najpierw Dziesięcioogoniastego. Wtedy też, potężny podmuch odsyła nadchodzących shinobi do tyłu, a w pełni rozwinięty Dziesięcioogoniasty wychodzi z dołu. Gdy medyczne drużyny ruszają, by pomóc rannym, Shikaku, Inoichi, Ao i reszta dyskutują na temat zdarzeń na polu bitwy. Zauważając, że trudniej kontroluje się bestię, Obito i Madara używają komórek Hashiramy w celu wzmocnienia kontroli nad bestią, jednocześnie się zgadzając, że nadszedł czas by pokazać Zjednoczonym Siłom Shinobi prawdziwą rozpacz. Gdy bestia wystrzeliwuje Kule Ogoniastej Bestii, Kitsuchi jest w stanie odbić kurs techniki używając Uwolnienia Ziemi pod stopami bestii. Druga Kula Ogoniastej Bestii, wystrzelona, wybucha przy okolicznym jeziorze, a trzecia co zauważa Hiashi, niszczy całe miasto w jedną chwilę. Początkowo wierząc, że miasta gdzie byli cywile, są teraz niebezpieczne, czwarta Kula Ogoniastej Bestii zostaje wystrzelona, jak Shikaku uważa, na kwaterę główną. Gdy Inoichi pyta o dyrektywę, Shikaku mówi mu, że jedyną rzeczą, którą mogą zrobić, to wspierać ich do samego końca, i w chwili która wydaje się ostatnim momentem, Shikaku poprzez Inoichiego przekazuje całemu Sojuszowi ostateczną strategię pokonania wroga, opracowaną przez geniusza z klanu Nara. Tymczasem na polu bitwy, Madara ogłasza, że nareszcie byli w stanie ich dosięgnąć za pomocą Kuli Ogoniastej Bestii, zwracając uwagę na fakt, że podstawową taktyką wojenną jest pozbycie się "głowy" przeciwnika.

Więcej od Wikii

Losowa wiki