FANDOM

Gōzu (業頭, Gōzu) wraz ze swoim bratem bliźniakiem Meizu byli chūninami z Kirigakure zanim uciekli i zostali najemnikami wraz z Zabuzą Momochi.

Przeszłość

Gōzu wraz z bratem bliźniakiem oraz Zabuzą Momochim uciekli z Kirigakure po nieudanym zamachu na Mizukage. Od tamtej pory pracowali dla Zabuzy jako zabójcy.

Osobowość

W odróżnieniu do swojego brata, Gōzu został opisany jako racjonalny i spokojny.

Wygląd

Gōzu mia długie do ramion ciemne włosy i ciemne oczy. Nosi maskę do oddychania, która zasłaniała połowę jego twarzy oraz dużą rękawice z trującymi pazurami na prawej ręce z której wychodził łańcuch przymocowany do rękawicy jego brata. Nosi strój do kamuflażu, wraz z bandażami wokół bioder, wysokimi sandałami i podartą czarną peleryną. Na czole miał ochraniacz Kirigakure z pojedynczym rogiem.

Umiejętności

Walki Demonicznych Braci są podręcznikowym przykładem ataków zsynchronizowanych. Jeden z nich używa wielkiej, metalowej rękawicy, w której ma schowany shurikenowy łańcuch, który krąży pomiędzy nim a bratem. Mogą wykorzystać go do wiązania przeciwnika a następnie pokrojenia go na kawałki. W przypadku, gdy łańcuch jest unieruchomiony przez shurikena lub sztylet kunai, Gōzu posiada mechanizm zwalniający, służący do oddzielenia go od bata tak, by oboje mogli wykonywać samodzielne ataki. Do niezależnych ataków używa ostrych, zatrutych pazurów, które znajdują się na jego rękawicy.

Ninjutsu

Transformacja Natury

Gōzu i Meizu mają możliwość pojawiania się jako kałuże oraz możność chowania się nich w razie potrzeby.

Część I

Prolog — Kraj Fal

Sasuke saves naruto

Sasuke zatrzymuje atak Demonicznych Braci.

Na początku serii Zabuza wysłał bliźniaków, by zabili Tazunę. Użyli techniki ukrycia w wodzie by zaskoczyć Drużyne Kakashiego. Natychmiast rozpoczęli atak na Kakashiego, który pozornie miał z łatwością go zabić. Gdy, przeszli do ataku na Naruto zostali zatrzymani przez Sasuke, który przerywa ich łańcuch. Wciąż mając zamiar ich zabić, bracia rozdzielają się i atakują. Zostają jednak zatrzymani przez Kakashiego, który użył techniki podmiany podczas ich pierwszego ataku. Później przywiązuje ich do drzewa by mogli zostać zabrani do przesłuchania.

Ciekawostki

  • Według Databooków:
    • Gōzu wypełnił 313 oficjalnych misji: 71 rangi D, 196 rangi C, 45 rangi B, 1 rangi A i 0 rangi S

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 45