Fandom

Naruto Wiki

Gakidō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gakidō

Gakidō.jpg

Nazwa

Japońska 餓鬼道
Rōmaji Gakidō

Debiut

Manga Rozdział 376
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3

Dane

Klasyfikacja Rinnegan.svg Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu

Inne Jutsu

Użytkownicy

Gakidō (餓鬼道) jest trzecią ukazaną Ścieżką Paina. W czasie ataku Paina na Konohę nie był w stanie poradzić sobie z ogromną ilości czakry senjutsu Naruto, pod wpływem której zamienił się w ropuszy posąg.

Wygląd

Preta Path Alive.png

Gakidō za życia.

Za życia Gakidō był krzepkim mężczyzną z Kusagakure. Miał brązowe oczy i ciemno-rude włosy zasłonięte czarną chustką z symbolem wioski. Nosił beżową bluzkę na krótki rękaw, pod którą zakładał czarną koszulkę oraz nosił na rękach długie, brązowe rękawiczki bez palców. Z anime wiemy, że był ninją i rolnikiem, który nie mógł uprawiać ziemi ze względu na swój udział w III Wielkiej Wojnie Shinobi.

Gakidō, podobnie jak inne Ścieżki Paina, posiada Rinnegana i jest rudy. Włosy ma zaczesane do tyłu i związane w mały kucyk. Na twarzy miał dziewięć odbiorników czakry, które wyglądały jak czarne kolczyki. Pięć spiczastych pod dolną wargą, dwa płaskie na grzbiecie nosa oraz po jednym ostro zakończonym na policzku. Odbiorniki czakry miał również w uszach i na ramionach. W uszach miał po jednym pręcie, który przechodził przez wnętrze ucha oraz chrząstkę, był spiczasty na końcu. Te na ramionach były płaskie i umiejscowione blisko szyi, miał po jednym z każdej strony. Nosił typowy strój członka Akatsuki, czarny płaszcz w czerwone chmury z białą otoczką, ciemne spodnie, ciemne sandały, białe getry oraz opaskę z przekreślonym symbolem wioski. W jego przypadku był to symbol Amegakure.

Umiejętności

Ta Ścieżka ma zdolności przede wszystkim obronne, gdyż potrafi wchłaniać chakrę, a co za tym idzie - jest w stanie wchłonąć wszelkie ninjutsu, dzięki czemu nie są one w stanie go zranić. Technika ta może również przybrać formę

Blokująca Technikę Pieczęć Absorpcyjna.jpg

Jutsu Gakido - Fūjutsu Kyūin

Gakidō złapał Naruto.jpg

Gakidō złapał Naruto.

bariery wokół Gakidō, która pozwala mu absorbować ataki nadchodzące ze wszystkich stron. Oprócz właściwości obronnych zdolność ta ma również zastosowanie w ofensywie, gdyż pozwala ona wchłonąć czakrę wszelkich osób, których jej użytkownik dotknął lub chwycił. Dlatego, gdy Gakidō chwycił Naruto zmienił się w posąg. Wchłonął on czakrę senjustu, a jako, że nie potrafił jej kontrolować, tak jak inne osoby, które nie potrafiły sobie z nią poradzić, zamienił się w ropuszy posąg.
Preta path kamień.png

Gakidō jako ropuszy posąg.

Więcej w Fandom

Losowa wiki