Fandom

Naruto Wiki

Gama

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gama

Gama.png

(蝦蟇, Gama)

Debiut

Manga Rozdział 90
Anime Naruto Odcinek 52
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2

Dane Osobowe

Gatunek Ropucha
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność
Jutsu

Gama (蝦蟇, Gama) jest pierwszą ropuchą wymienioną w serii, który zadebiutował wraz z Jiraiyą.

Wygląd

Gama jest prawie zawsze ubrana w zbroję samuraja w walce. Gama wydaje się agresywny, dla każdego który stwarza problemy Jiraiyi. Ta ropucha wydaje się być posiadaczem zwoju przywołania żab. Nosi naszyjnik, na którym napisane jest "lojalność" (忠, chū).

Osobowość

Gama nigdy nie pokazała umiejętności mówienia, tylko ok. dwukrotny rechot, głównie w anime.

Część I

Egzamin na Chūnina

Gama jest pierwszy raz wezwany do uderzenia językiem Ebisu, który zirytował Jiraiyę w gorących źródłach. Zostaje wezwany ponownie, by dać pakt z żabami, dla Naruto. Tam zatrzymał się na chwilę, gdy Uzumaki próbował nieudolnie przyzywać żabę.

Poszukiwania Tsunade

Wkrótce potem zostaje wezwany przez Jiraiyę, odziany w zbroję, aby zablokować atak Kisame Hoshigakiego przeciwko Naruto.

Kraj Pól Ryżowych

W anime zostaje przyzwany, aby uratować Naruto, przed techniką Doton: Arijigoku no Jutsu.

Część II

Inwazja Paina

Gama został krótko pokazany "Podążając za Cieniem Mistrza", z Jiraiyą, podczas treningu Naruto pomiędzy częścią pierwszą, a drugą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki