Fandom

Naruto Wiki

Gamahiro

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gamahiro[1]

Gamahiro.png

(ガマヒロ, Gamahiro)

  • Hiro (ヒロ, Hiro)

Debiut

Manga Rozdział 124
Anime Naruto Odcinek 73
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Takeharu Ōnishi Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Raka.svg 9 Lipca
Gatunek Ropuha
Wzrost
  • Część II: 1900 cm
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność
Narzędzia

Gamahiro (ガマヒロ, Gamahiro) jest ogromną ropuchą mieszkającą na Górze Myōboku. Czasami nazywany jest po porostu Hiro (ヒロ, Hiro).

Część I

Inwazja Piasku i Dźwięku

Food Cart.jpg

Gamahiro podczas swojego pierwszego wystepu w anime

Jego pierwszy występ miał miejsce podczas inwazji na Konohę, gdy Jiraiya posłużył się nim do walki z dużymi wężami, przyzwanych przez Orochimaru. Jiraya użył do przyzwania techniki: Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu.

Klan Fūma

W części pierwszej pojawia się drugi raz tylko w anime, by pomóc uciec Sasame, Sakurze i Naruto z kryjówki Orochimaru.

Część II

Inwazja Paina

Gamahiro miał swój debiut w drugiej części, kiedy został przyzwany razem z Gamekenem i Gamabuntą, by pomagać Naruto w walce z Painem. Trzy wielkie żaby walczyły z niebezpiecznymi zwierzętami przyzwanymi przez Chikushōdō, dopóki nie został wystrzelony przez Shinra Tensei. Ostatni raz został pokazany jak po uderzeniu techniką, wpadł na dół jeziora.

Światowa Wojna Shinobi

Gamahiro został przyzwany przez Naruto techniką Kuchyiose: Yatai Kuzushi no Jutsu w celu zmiażdżenia kilku połączonych ze sobą klonów białego Zetsu. Następnie na polecenie Naruto pozostaje na miejscu pilnować terenu przed ewentualnym przybyciem innych wrogów.

Ciekawostki

  • Gamahiro, kiedy pojawił się po raz pierwszy w anime był zielono-brązowy. W drugiej części jego kolor zmieniono na niebiesko-zielony.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4, miniaturowa wersja Gamahiro pojawia się jako żaba do zdobycia, która nazywana jest "Profesorem" ze względu na jego zainteresowanie geografią itp. Nosi kapelusz nauczyciela.
  • Naruto może wezwać Gamahiro za pomocą Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu, w grze Ultimate Ninja.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 82

Więcej w Fandom

Losowa wiki