FANDOM

Gamahiro[1]

Gamahiro

(ガマヒロ, Gamahiro)

  • Hiro (ヒロ, Hiro)

Debiut

Manga Rozdział 124
Anime Naruto Odcinek 73
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Takeharu Ōnishi Ikona - Szukaj

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Raka 9 Lipca
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Gatunek Ropucha
Wzrost
  • Część II: 1900 cm
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność
Narzędzia

Gamahiro (ガマヒロ, Gamahiro) jest ogromną ropuchą mieszkającą na Górze Myōboku. Czasami nazywany jest po porostu Hiro (ヒロ, Hiro).

Część I

Pogrążenie Konohy

Food Cart

Gamahiro podczas swojego pierwszego wystepu w anime

Jego pierwszy występ miał miejsce podczas inwazji na Konohę, gdy Jiraiya posłużył się nim do walki z dużymi wężami, przyzwanych przez Orochimaru. Jiraya użył do przyzwania techniki: Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu.

Misja Inwestygacji Kraju Pól Ryżowych

W części pierwszej pojawia się drugi raz tylko w anime, by pomóc uciec Sasame, Sakurze i Naruto z kryjówki Orochimaru.

Część II

Atak Paina

Gamahiro miał swój debiut w drugiej części, kiedy został przyzwany razem z Gamekenem i Gamabuntą, by pomagać Naruto w walce z Painem. Trzy wielkie żaby walczyły z niebezpiecznymi zwierzętami przyzwanymi przez Chikushōdō, dopóki nie został wystrzelony przez Shinra Tensei. Ostatni raz został pokazany jak po uderzeniu techniką, wpadł na dół jeziora.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Gamahiro został przyzwany przez Naruto techniką Kuchyiose: Yatai Kuzushi no Jutsu w celu zmiażdżenia kilku połączonych ze sobą klonów białego Zetsu. Następnie na polecenie Naruto pozostaje na miejscu pilnować terenu przed ewentualnym przybyciem innych wrogów.

Ciekawostki

  • Gamahiro, kiedy pojawił się po raz pierwszy w anime był zielono-brązowy. W drugiej części jego kolor zmieniono na niebiesko-zielony.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4, miniaturowa wersja Gamahiro pojawia się jako żaba do zdobycia, która nazywana jest "Profesorem" ze względu na jego zainteresowanie geografią itp. Nosi kapelusz nauczyciela.
  • Naruto może wezwać Gamahiro za pomocą Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu, w grze Ultimate Ninja.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 82

Więcej z Fandomu

Losowa wiki