Fandom

Naruto Wiki

Gamakichi

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gamakichi[1][2]

Gamakichi część I.PNG

Gamakichi część II.png

(ガマ吉, Gamakichi)

Debiut

Manga Rozdział 131
Anime Naruto Odcinek 77
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!

Głos

Japoński Yōji Ueda Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 1 Kwietnia
Gatunek Ropucha
Wzrost
  • Część II: 1690 cm
Klasyfikacja
Przynależność
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Gamakichi (ガマ吉, Gamakichi) - jest jednym z dzieci Gamabunty, pierwszy raz przyzwany został podczas walki Naruto z Gaarą. Szybko można było dowiedzieć się, że wie kiedy się wycofać.

Osobowość

Przeważnie w części pierwszej został przedstawiony jako zabawny i mało wychowany. Zgadzał się pomagać tylko, gdy dostał jakąś przekąskę. Jego ulubionym słowem jest "Yo!" W części II, Gamakichi nie tylko zmienił się pod względem rozmiarów, ale też stał się bardziej dojrzały. Gamakichi wydaje się także posiadać sporą wiedzę, na temat wspólnego jutsu człowieka i żaby. Ponadto, wydaje się, że poprawił stosunki z bratem, Gamatatsu co okazuje choćby w tym, że nie nazywa go idiotą.

Część I

Inwazja na Konohę

Kiedy Gaara transformował się w miniaturową formę Shukaku, a Sakura była miażdżona przez piasek, Naruto zdecydował przyzwać Gamabuntę. Jednakże nie skupił podczas wykonywania techniki wystarczającej ilości czakry, więc przywołał tylko Gamakichiego. Wkrótce po tym Naruto, uratował płaza, a ten z wdzięczności wstawił się u swojego ojca, który zgodził się walczyć z Shukaku.

Poszukiwania Tsunade

Jiraiya przyzwał Gamakichiego przez przypadek, gdyż środek, który podała mu Tsunade znacząco osłabił jego czakrę. Zaraz po tym został przyzwany jego brat Gamatatsu. Później powiedział mu, by uciekali kiedy to Gamabunta, Katsuyu i Manda zaczęli walkę.

Kraj Ryżu

Został przyzwany przez Jiraiyę, by ten sprawdził czy nie ma żadnych pułapek w kryjówce Orochimaru.

Kraj Mórz

Został przyzwany przez Naruto wraz z Gamatatsu przez przypadek, jednak uratowali mu potem życie.

Część II

Trójogoniasty

Został przyzwany przez Naruto, by ten wraz ze swoim bratem pomogli mu przy swoim treningu. Ten jednak mógł najwyżej dawać rady, gdyż sam nie posiadał czakry wody. Wkrótce został ponownie przyzwany kiedy Naruto wraz z Gamatatsu za pomocą żabiego pistoletu zniszczyli wielką kryształową kopułę oraz do walki z Guren. Wkróce pojawia się jeszcze raz, gdzie informuje Naruto o słabym punkcie Sanbiego i mówi mu o tym, że jego czakrą jest ogień. Razem z bratem i Uzumakim pokonują Sanbiego.

Inwazja Paina

Ep162-ToadSummons.png

Początek kontrataku Naruto.

Podczas treningu Naruto, związanego z senjutsu, bacznie obserwował poczynania Naruto. Został przyzwany wraz z Naruto, trzema gigantycznymi żabami oraz Fukasaku przez Shimę podczas inwazji. Został przy Sakurze, razem z nią obserwując walkę. Było mu do śmiechu, gdy dowiedział się, że Pain uciekał przed sześcioogoniastym Naruto, za co dostał ostrą reprymendę od Sakury. Później został pokazany, gdy wszyscy gratulowali wygranej Uzumakiemu.

Ciekawostki

  • W 102 odcinku Naruto pojawia się bardzo droga zabawka, która wygląda jak Gamakichi.
  • Jako jeden z przedstawicieli ropuszej rodziny nie powinien być przywołany w słonej wodzi ponieważ wywoła to na ciele defekty w postaci bardzo swędzących brodawek.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 69
  2. Czwarty Databook, strona 81

Więcej z Fandomu

Losowa wiki