Fandom

Naruto Wiki

Gantetsu (Shinobazu)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gantetsu

Gantetsu.jpg

(丸鉄, Gantetsu)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 209
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Taiten Kusunoki Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Przynależność Shinobazu

Gantetsu (丸鉄, Gantetsu) jest członkiem Shinobazu, oraz przestępcą ninja.

Przeszłość

Będąc członkiem grupy zaczął czuć się winnym za to, co robi. Gantetsu uznał, że zacznie ratować sieroty, rozumiejąc jak okropną rzeczą jest utrata rodziców, i zdecydował się przestać brać udział w przestępstwach grupy. Ratował on dzieci z domów zrównanych z ziemią, ukrywając je w Lesie Oszołomienia. Kradł on również skarby grupy, chcąc, żeby sieroty miały z czego żyć, a następnie dał się złapać, by jego towarzysze dowiedzieli się, że ukradł ich skarby, a następnie poszli go "uratować". Wyraził nadzieję, że w ten sposób gang zostanie złapany i będzie to koniec działalności przestępczej ninja. Mimo to uważał, że nigdy nie będzie mógł całkowicie odpokutować za swoje winy.

Część Pierwsza

Shinobazu

Gantetsu został pojmany i miał być przeniesiony do lokalnej stolicy. Podczas podróży w dół rzeki, jego towarzysze, Shura i Monju, zaatakowali statek więzienia, podczas gdy wszyscy początkowo myśleli, że planowali go ratować, w rzeczywistości szukali go, aby odnaleźć pieniądze, które miał ukryte. Chociaż Todoroki z początku nie ufał mu i próbował go zabić więcej niż jeden raz, Gantetsu wielokrotnie pomagał grupie w nawigacji podczas podróży w lesie i pokonywaniu członków Shinobazu, nawet ratując życie Todorokiego. Todoroki na końcu jednak zgodził się, że poda fałszywą informację, podając, że Gantetsu zmarł, gdyż chciał, aby ten mógł zajmować się sierotami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki