Fandom

Naruto Wiki

Gari

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gari[1]

Gari Anime.png

(ガリ, Gari)

  • Gari Uwolnienia Wybuchu (爆遁のガリ, Bakuton no Gari)[2]

Debiut

Manga Rozdział 515
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Takuji Katō Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Lwa.svg 8 Sierpnia
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 173,6 cm
Waga
  • Część II: 55,5 kg
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai Ikona Natury Wybuchu.svg Uwolnienie Wybuchu
Przynależność Symbol Iwagakure.svg Iwagakure
Drużyna Korpus Eksplozji

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Gari (ガリ, Gari) był słynnym shinobi z Iwagakure, który należał do Korpusu Eksplozji.

Przeszłość

W anime, jakiś czas po jego śmierci Orochimaru chciał zdobyć próbki jego DNA by go wskrzesić. Kabuto zdobył próbkę jego ciała za co Orochimaru go pochwalił.[3]

Osobowość

Gari jest zrównoważoną osobą, biorąc pod uwagę jego spokój po wskrzeszeniu nawet wyjaśniając sytuację wskrzeszonemu Zabuzie. Po spotkaniu młodych członków Zjednoczonych Sił Shinobi, wykazał on obawę, że ma odtwarzające się ciało.

Wygląd

Ma kolczaste ciemne włosy i kątowe kości policzkowe, charakteryzuje się widocznymi liniami biegnącymi w dół po obu stronach twarzy. Nosi standardową kurtkę shinobich z Iwagakure, z dużą ilością kieszeni przywiązanych w poprzek przodu oraz jeden rękaw koszuli pod spodem, pozostawiając w całości jego prawą ręka narażoną na ataki, wyjątkiem obecności jego ochraniacza wioski, owiniętego wokół górnej części ramienia.

Umiejętności

Z tego co można wywnioskować wykazuje on wielką wiedzę oraz umiejętności rozpoznawania, rzadkich i zakazanych jutsu. Posiada on Kekkei genkai o nazwie Uwolnienie Wybuchu. Dzięki temu elementowi umie zniszczyć wybrany przez siebie obiekt(warunkiem jest że musi tego dotknąć).

Część II

Światowa Wojna Shinobi

Wkrótce po jego zmartwychwstaniu i w trakcie przenoszenia się do nieznanego miejsca przeznaczenia, słyszy rozmowę Haku i Zabuzy Momochiego na temat tego, w jakim są obecnym stanie. Gari szybko objawia dokładną charakterystykę zakazanej techniki używanej do wezwania ich, oraz najprawdopodobniej przyczynę ich przyzwania.

Kiedy dochodzi do ataku z zaskoczenia przez jedną z dywizji, Haku chroni Zabuzę przed atramentowymi ptakami Saia, które wybuchły przed shinobimi. Sam zaś Gari ma zniszczone ręce, lecz po chwili je regeneruje. Zabuza zauważa zaś, że technika która ich przyzwała, uniemożliwia ich zabicie.

Kiedy on i Pakura stają przed przeciwnika, Pakura stwierdza, że są to tylko dzieci, zaś Gari mówi, że z nieśmiertelnymi ciałami mogą korzystać ze swoich najpotężniejszych technik. Zaji z zasadzkowego oddziału shinobich, odkrywa, że ich wszyscy oponenci, z wyjątkiem Zabuzy, posiadają Kekkei Genkai.

Ciekawostki

Unknown Iwa Ninja on Inheritors of the Will of Fire.jpg

Nieznany z imienia shinobi, połączony z Hiruko

  • Gari jest niezwykle podobny do shinobiego uprowadzonego przez Hiruko do użycia na nim techniki chimery, podczas wydarzeń z trzeciego filmu Naruto Shippuuden.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 83
  2. Naruto: Shippūden odcinek 256
  3. Naruto: Shippūden odcinek 316

Więcej w Fandom

Losowa wiki