FANDOM

Gen'yūmaru

Gen'yūmaru.png

(幻幽丸, Gen'yūmaru)

Debiut

Manga Rozdział 199
Anime Naruto Odcinek 118
Film Naruto Shippūden film: Więzi
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Takashi Mito

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Lwa.svg 27 Lipca
Wiek
  • Część I: 17 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 172 cm
Waga
  • Część I: 57,3 kg
Grupa krwi B
Zajęcie Więzień

Genyuumaru (幻幽丸, Gen'yūmaru) był więźniem Orochimaru oraz jego trzecim ciałem.

Umiejętności

Jedyna walka w której Gen'yūmaru został pokazany była nieostra. Fakt, że został wybrany na gospodarza Orochimaru wynika z jego potencjalnych możliwości. Co więcej, pokazano, że pozbawił przeciwnika głowy a następnie rzucił nią w pomieszczeniu, mimo braku broni. Jednakże, organizm Gen'yūmaru nie był wystarczająco silny by być ostatnim ciałem Orochimaru i po trzech latach zaczął słabnąć i go odrzucać.

Część I

Misja Odzyskania Sasuke

OrochimaruGenyumaru.jpg

Ciało Gen'yumaru jako kontener dla Orochimaru

Gdy ciało Orochimaru było uszkodzone i niemożliwe do wyleczenia Kabuto wybrał Gen'yūmaru, a także wielu innych więźniów, aby walczyli na śmierć i życie przy założeniu, że po wygranej zostaną uwolnieni. Gdy wygrał, Orochimaru wkroczył na arenę i pokazał Gen'yūmaru przerażającą iluzję w której obok niego jest wielki wąż i chce go pożreć. Gen'yūmaru odkrył, że jego ciało stanie się nowym naczyniem dla Orochimaru. Wiedząc, że nie może nic zrobić, aby uniknąć takiego losu, wykorzystał swoje życzenie, aby Orochimaru wypuścił jego rodzinę, która wówczas była uwięziona. W związku z tym ciało Gen'yūmaru zostało przejęte.

Część II

Misja Pogoni za Itachim

Po trzech latach ciało Gen'yūmaru zaczęło odrzucać Orochimaru, więc próbował zabrać ciało Sasuke Uchiha. Kiedy Sasuke zaatakował bardzo osłabionego Orochimaru, ten porzucił ciało.

Gen'yūmaru jest później widziany w podświadomości Orochimaru razem z innymi, którzy kiedyś służyli za pojemniki na duszę sannina.

Ciekawostki

  • Gen'yū (幻幽) znaczy dosłownie "ograniczony do iluzji". Pisane jako 原由 znaczy "powód".
  • Guren sugerowała, że znała Gen'yūmaru, mówiła, że został wybrany jako kolejny pojemnik na duszę Orochimaru, kiedy było za późno, aby ona zyskała ten sam "przywilej".
  • Gen'yūmaru widać podczas walki Orochimaru z drużyną Kakashiego, gdy Orochimaru został uderzony w twarz i technika zmiany twarzy została tymczasowo zakłócona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki