Fandom

Naruto Wiki

Genbu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Genbu[1]

Island Turtle.png

(ゲンブ, Genbu)

  • Żółwia Wyspa (島亀, Shimagame)

Debiut

Manga Rozdział 491
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations

Dane Osobowe

Gatunek Żółw
Zajęcie Plac treningowy
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure

Genbu (ゲンブ, Genbu) to gigantyczny żółw mieszkający w Kraju Błyskawic. Kumogakure opiekuje się nim od znalezienia. Służy jako poligon dla shinobi z Kumogakure, opisywany jest jako ruchoma forteca. Jego rozmiary są tak ogromne, że jest schronieniem dla innych zwierząt. Jest uważany za odpowiednik Lasu Śmierci w Konohagakure.

Przeszłość

A i Killer B byli szkoleni na wyspie, gdy byli młodsi. Killer B oswoił wszystkie zwierzęta żyjące na wyspie, Bee często spędza wakacje w domku na wyspie. Gdy rozpoczyna się Czwarta Wielka Wojna Shinobi, Zjednoczony Sojusz Shinobi wysyła B i Naruto na wyspę by zapewnić im ochronę, w końcu to oni są celem Akatsuki.

Wygląd

The Island.png

"Wyspa"

Skorupa żółwia jest zarośnięta przez wszelkiego rodzaju rośliny. Mimo, że wyspa opisywana jest jako raj, to ludzie obawiają się na niej przebywać ze względu na żyjące tam dzikie zwierzęta. Na wyspie można znaleźć również Wodospad Prawdy, miejsce w którym Naruto walczył ze swoją mroczną częścią. Wyspa została zabezpieczona przez wysokiego szczebla barierę, która ma chronić przed atakami. Żółw może się również poruszać, co sprawia że wyspa jest niemożliwa do znalezienia bez rozpoznania lotniczego. Żółw jest jednym z największych, jeśli nawet nie największym stworzeniem w serii. Jego rozmiary przekraczają rozmiary ogoniastych bestii i zwierząt przywoływanych przez Sanninów. Jest koloru szarego, a z jego skorupy wystają kolce, ma niebieskie podbrzusze. Jego powłoka jest tak wytrzymała, że jest w stanie wytrzymać ataki potężnych technik, uważa się, że jego podbrzusze jest mniej wytrzymałe jednak wciąż jest w stanie wytrzymać jeden z wybuchów Deidary bez otrzymania szkód.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Island home.png

Dom Killera Bee na wyspie.

Kilku shinobi z Konohy towarzyszy Naruto jako dodatkowe zabezpieczenie, są to między innymi Might Guy, Aoba Yamashiro i Yamato, Motoi służy im jako przewodnik po wyspie. Naruto jest przekonany, że przybył na wyspę w celu zbadania ekologii wyspy. Kisame Hoshigaki również przebywał na wyspie, ukrywając się w Samehadzie. Gdy Naruto zakończył trening na wyspie, odkrył obecność Kisame, po czym zaczął walczyć z Guyem. Kisame próbował uciec, jednak dzięki barierze na wyspie byli go w stanie namierzyć. Ostatecznie Kisame został zmuszony do popełnienia samobójstwa, został zjedzony przez własne rekiny. Jednak jeden z jego rekinów zdołał zabrać zwój z informacjami i przekazać je Tobiemu.

Hachib mural.png

Świątynia na wyspie.

Następnie wyspa została zaatakowana przez Kabuto i Edo Tensei Deidarę. Żółw został ugryziony w ogon przez Mandę II, co zapobiegło jego przemieszczaniu się. Natomiast Deidara zaatakował żółwia jedną ze swoich technik sprawiając ze ten przekręcił się do góry nogami. Po czym doszło do walki na boku brzucha żółwia między Deidarą i Kabuto a Trzecim Tsuchikage, Akatsuchi i Kurotsuchi. Po walce Yamato został porwany przez Kabuto i Deidarę, a Ōnoki prowadził wyspę w powietrzu do Kumogakure.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Killer B i Naruto kontynuują trening na wyspie, który ma na celu nauczyć Naruto kontroli nad czakrą Dziewięcioogoniastego. W końcu obaj dowiedzieli się o wojnie i wydostali się z wyspy niszcząc 36 warstw bariery umieszczonej wokół żółwia.

Ciekawostki

  • Gdy Ningame spada na skorupę olbrzymiego żółwia jest zaskoczony jego rozmiarami, natomiast ten odpowiada, że wciąż jest tylko pisklęciem.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 207

Więcej w Fandom

Losowa wiki