FANDOM

Genma Shiranui[1][2][3]

Genma Shiranui.png

(不知火ゲンマ, Shiranui Genma)

Debiut

Manga Rozdział 34
Anime Naruto Odcinek 55
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński
Polski Tomasz Błasiak Ikona - Szukaj.png

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Raka.svg 17 lipca
Wiek
  • Część I: 29-30
  • Część II: 33
Wzrost
  • Część I: 181 cm
Waga
  • Część I: 71 kg
Grupa krwi A
Zajęcie Elitarny ochroniarz
Przynależność
Drużyna

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 010203
Wiek ukończenia akademii 10
Wiek zdobycia rangi chūnina 13
Jutsu
Narzędzia

Genma Shiranui (不知火ゲンマ, Shiranui Genma) jest specjalnym jōninem z Konohagakure, który pracuje jako elitarny ochroniarz Hokage.

Przeszłość

Osobowość

Genma został pokazany jako osoba bardzo spokojna, dumna i wyluzowana. Nigdy nie jest postrzegany jako nerwowy, a tym bardziej nie zatraca się w trudnych sytuacjach. Bardzo nienawidzi Orochimaru.

Wygląd

Genma ma ciemno-brązowe włosy, które sięgają do jego szyi i brązowe oczy. Nosi swój ochraniacz z tyłu głowy, zaś jego ubranie to podstawowa kamizelka Jōnina. Zawsze nosi także w swoich ustach senbon.

Umiejętności

Genma jak wiadomo brał udział w wielu trudnych misjach i zapewne w wielu walkach. Mimo to Genmę nigdy nie pokazano bezpośrednio w walce. Wiadomo, że jest on w stanie wypluć senbon z jego ust, z dostateczną siłą, by zatrzymać kunai. Zważywszy na to, że Czwórka Dźwięku musiała aktywować swoje przeklęte pieczęcie, aby pokonać Genmę i Raidō, prawdopodobne jest, że są potężnymi wojownikami. Po walce Czwórka Dźwięku stwierdziła, że nie wygrała by z nimi bez użycia przeklętej pieczęci.

Statystyki

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Szybkość Wytrzymałość Pieczęcie Razem
Drugi

4,5 3 3 3 3 3,5 3 4 27

Część I

Egzamin na Chūnina

Po śmierci Hayate, Genma został wybrany do sędziowania w trzeciej części Egzaminu na Chūnina. Podczas inwazji Orochimaru walczył z Bakim.

Odejście Sasuke

Gdy wraca do wioski Tsunade, Genma i Aoba są przypisani do pomocy przez inauguracji jej stanowiska jako Hokage. Zostają później wysłani na misję z Raidō Namiashim, Iwashim Tatami oraz z Shizune. Kiedy wracają do wioski po zakończeniu misji, Genma i Raidō spotykają Czwórkę Dźwięku. Aby pokonać Raidō i Genmę, Shinobi Dźwięku aktywują drugi poziom pieczęci, pozostawiając ich ciężko rannych i poważnie potrzebujących pomocy medycznej. Shizune stabilizuje ich stan, po czym zabiera do Konohy, gdzie leczy ich Tsunade.

Część II

Dwunastu Strażników Ninja

W anime, jest zauważony kiedy dowodzi sporą grupą Chūninów, podczas inwazji Furido.

Inwazja Paina

Pojawia się wraz Yamato i innymi jōninami, którzy pomagają naprawić wioskę, po inwazji Paina i walce Naruto. Poprawia Kotetsu Hagane mówiąc mu, że przodkowie nie pozostawili tylko budynków, ale także i ludzi.

IV Wielka Wojna Shinobi

Genma i Raidō zostali ochroniarzami Daiymō na czas wojny. Podczas stania na swoim stanowisku odbyli krótką rozmowę na temat medali, które dostają zasłużeni shinobi. Genma stwierdził, że wymyślanie nazw honorarium należy do obowiązków Daiymō i że ktoś w świecie shinobi musi wyznaczać pewne normy i reguły.

Ciekawostki

  • Jego ulubionym daniem jest rosół z dyni, a jego najmniej ulubioną potrawą jest szpinak.
  • Hobby Genmy jest podróżowanie.
  • Jego ulubione zdanie to: "Czyny, nie słowa".
  • Ukończył w sumie 935 misji.
  • "Shiranui" oznacza "nienazwany ogień", ten termin oznacza Japońskiego Niszczyciela(wojskowy okręt).

Cytaty

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 82
  2. Drugi Databook, strona 97
  3. Czwarty Databook, strona 210

Więcej z Fandomu

Losowa wiki