FANDOM

Genshō Ryūdōin (龍堂院幻将, Ryūdōin Genshō) wraz ze swoimi braćmi został pokazany w anime. Jest mistrzem taijutsu szukającym zemsty na Guyu za upokorzenie i śmierć jego ojca.

Część I

Trzecia Wielka Bestia

Razem z braćmi szukał zemsty na Guyu za poniżenie i zabicie ich ojca. Najwyraźniej miał zdolność do manipulowania drewnianymi kukiełkami. Złapał Guya w drewnianym domku wykonanym z części jego kukiełek, chciał go tam zmęczyć. Po tym gdy pojawili się Naruto i drużyna Gaia on, wraz z braćmi, zwiększył liczbę kukiełek w domku dzięki czemu stworzyli tradycyjny japoński zamek. Lee korzystając z okazji wpadł do budynku, mimo, że wiedział, że to pułapka. W celu uzyskania zemsty Genshō użył Mokujin Hyōi Tenshin Sōjutsu by zmusić Guya i Lee do walki na śmierć. Guy uświadomił sobie, że walczył z Lee i plan Genshō nie wypalił. Następnie został zabrany do korposu medycznego.

Gry

Genshō wystąpił w grze Naruto: Path of the Ninja 2, gdzie razem z braćmi chce przejąć władzę nad świtem za pomocą Wielkiego Ducha Bestii, który ma moc, która sprawia, że ludzie stają się źli. W końcu Rokkaku został zabity, Genshō zabił Jakō a Naruto pokonał Genshō przy pomocy nowo wskrzeszonego Wielkiego Ducha. Był zdolny do tworzenia fioletowych promieni nieskończonego bólu, odprowadzając całą siłę z przeciwników. Ten Genshō zdecydowanie różnił się od tego w anime.

Ciekawostki

  • Genshō oznacza "generał duch".
  • Oczy Genshō są podobne do tych Hanzō i Kakuzu.