Fandom

Naruto Wiki

Gerotora

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gerotora

Gamatora.png

(ゲロ寅, Gerotora)

  • Gamatora (ガマ寅, Gamatora)

Debiut

Manga Rozdział 370
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations

Głos

Japoński Jin Urayama

Dane Osobowe

Gatunek Ropucha
Klasyfikacja
“Przywoływany‏” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Przywoływany‏
Przynależność

Gerotora (ゲロ寅, Gerotora) jest specjalną żabą, z wyjątkowego gatunku, który jest ściśle tajnym strażnikiem klucza do pieczęci, najczęściej mieszkających w użytkowniku. Znany z niezwykłej wytrzymałości.

Przeszłość

Gerotora został strażnikiem zwoju, na którym była zapisana pieczęć do Hakke no Fūin Shiki ulokowana w brzuchu Naruto. Został przyzwany podczas ataku Kyuubiego na Konohę, przez Minato Namikaze, który zapisał klucz na jego brzuchu. Po śmierci Czwartego, Gerotora trafił pod opiekę Jiraiyi.

Część II

Misja Pogoni za Itachim

Fox Key.png

Gerotora z kluczem do pieczęci

Gerotora po raz pierwszy pojawił się, gdy Jiraiya wezwał go, by mogli przedyskutować na temat kilka głównych spraw. Jiraiya chciał, aby Gerotora wszedł do ciała Naruto, gdyż sannin uznał, że może umrzeć podczas walki z Painem. Gerotora gniewnie odmówił, uważając, że Naruto nie był gotowy, ponieważ podczas treningu Naruto, Jiraiya nie nauczył Naruto kontrolować Kyuubiego. Następnie wymieniają się swoimi teoriami na temat ataku Kyuubiego na liść, a Gerotora ostatecznie przekonuje się, by wejść do Naruto.

Atak Paina

Następnie był jedną z kilku innych ropuch, które odwiedziły Konohę, aby poinformować o śmierci Jiraiyi.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Gerotora próbuję wcisnąć się w Naruto.jpg

Gerotora próbuję wcisnąć się w Naruto

Gerotora zostaje później wezwany przez Wielkiego Żabiego Mędrca, który kazał przekazać klucz do pieczęci Naruto. Ropucha wyjaśnia mu działanie pieczęci oraz to, że musi nauczyć się kontrolować bestię. Później zostaje "wkopany" do brzucha Naruto i tam teraz mieszka.

Ciekawostki

  • Na początku rozdziału 489 został nazwany "Gamatora"

Więcej w Fandom

Losowa wiki