Fandom

Naruto Wiki

Gitai

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gitai

Gitai.JPG

(ギタイ, Gitai)

Debiut

Film Naruto Shippūden film
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Kishō Taniyama

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 180 cm
Przynależność Symbol Kraju Demonów.svg Kraj Demonów
Drużyna Gang Czwórki
Typy Natury

Jutsu

Gitai (ギタイ, Gitai) był shinobim, który pochodził z Kraju Demonów. Był jednym z antagonistów Naruto: Shippūden Film

Umiejętności

Full Transformation.JPG

Gitai w pełnej transformacji

Gitai okazał się mięśniami zespołu. Pod wpływem ciemnej czakry Yomiego, on ma ogromna posturę i posługuje się potężnymi pięściami. Preferowana przez niego taktyka walki obracała się wokół jego siły i czakry ziemi. Dzięki swoim dużym pięściom, mógł zadawać obrażenia dziesięć razy mocniejsze niż normalnego człowieka. Jego jutsu ziemi będzie wówczas na najwyższym potencjale. Mógł także walczyć ze swoimi przeciwnikami zmieniając swoje ciało w czystą skałę, która tworzyła potężny pancerz, nadając się jednocześnie do ofensywy i defensywy. Pokazał też umiejętności z ninjutsu ognia.

Jego atutową kartą jest zjedzenie żywej czakry, która pozwala mu się przekształcić w Asura podobnego, z możliwością puszczania bomb za każdym razem, gdy uderzał w ziemie. Niestety stan jest bardzo niestabilny, co mocno wiąże się z faktem, że jego ciało może eksplodować. On również wydawał się mieć wzmocniony węch podobnie do klanu Inuzuka.

Podczas Filmu

Gitai był członkiem zespołu Yomiego, którzy dążyli do uwolnienia demona Mōryō. Na początku filmu, nawiązał współpracę z Setsuną, by zabić strażników więzienia Mōryō. Później, w czasie ataku na świątynie, w której mieszkała Shion walczyli z drużyną Naruto. Podczas walki, zrobił dobry użytek z ziemi, działając na korzyść drużyny. po tym jak Gang był zmuszony do odwrotu, Kusuna wysortował Gitai, aby ten zaatakował Sakurę i Lee. Podczas drugiej bitwy Gitaia z drużyną z Konohy, Gitai walczył przeciwko Lee. Z początku bez problemu blokował ataki Lee, jednak kiedy obraził Gaia, "Krzaczaste brwi" wpadł furię. Otworzył piątą bramą i rozwalił kamienny pancerz Gitaia. Ten postanowił wypić żywą czakrę, co doprowadziło do transformacji i w tej formie po raz kolejny powalił Lee. Wtedy chūninowi z Konohy, przypomniało się o tajnej broni, którą otrzymał od swojego mistrza, a był to cukierek z alkoholem. Lee wchodzi w tryb pijanej pięści i dzięki temu był w stanie przebić się przez obronę Gitai, który z powodu otrzymanych obrażeń, jego ciało stało się niestabilne i eksplodował, pozostawiając purpurową chmurę na niebie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki