Fandom

Naruto Wiki

Guren

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Guren

Guren.png

(紅蓮,, Guren)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Eri Miyajima

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wzrost
  • Część II: 168 cm
Kekkei Genkai Ikona Natury Kryształu.svg Uwolnienie Kryształu
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Drużyna Guren
Partner Yūkimaru
Typy Natury

Jutsu

Guren (紅蓮, Guren) jest kunoichi z Otogakure i liderką grupy popleczników Orochimaru.

Przeszłość

Guren as a child in winter scene.jpg

Guren jako dziecko

Guren jako dziecko mieszkała w małej wiosce, gdzie była unikana przez innych ze względu na swoje unikatowe zdoności. Później Orochimaru napadł na wioskę i zniszczył ją. Był zaintrygowany zdolnościami dziewczynki, więc zaproponował jej podążanie za nim. Guren zgodziła się, bo była pod wielkim wrażeniem potęgi Wężowego Sannina.

W pewnym momencie Orochimaru wysłał ją na misję zniszczenia niewielkiej wioski, by przetestować możliwości nastolatki. Po zdaniu testu zemdlała z nadmiernego korzystania ze swojej mocy. Kiedy się obudziła, zrozumiała, że została wyleczona przez pewną kobietę, którą jak się później okazało była matką Yūkimaru. Guren wróciła do Orochimaru, ale aby znowu się do niego przyłączyć musiała zabić kobietę.

Guren szybko stała się najpotężniejszą i najbardziej lojalną podwładną Orochimaru. Miała także duże szanse na stanie się następnym pojemnikiem na duszę sannina. Kiedy Sasuke Uchiha uciekł z Konohagakure i Kimimaro z powodu choroby nie był dobry kandydatem na ciało, Guren stała się w oczach Orochimaru najlepszym wyborem. Niestety w chwili gdy dotarło to do niego, było już za późno i zamiast Guren na ciało wybrał sobie Genyūmaru.

Wygląd

Guren jest dość wysoką kobietą. Ma niebieskie włosy związane z tyłu w kolczastego kucyka z wypuszczonymi krótszymi pasmami po obu stronach grzywki. Gdy ściągnie gumkę, włosy sięgają jej za ramiona. Ma czarne oczy i malinowe wąskie usta. Nosi zieloną szatę do kolan, z ciemnoszarymi obwódkami, puchem na kołnierzu, jednym rękawem krótkim, a drugim długim. Na szacie z boku oraz z tyłu pod kołnierzem ma wyszytą kamelię. Pod spodem nosi bordową sukienkę z krótkimi rękawami, o obcisłym golfie w kształcie szerokiej litery "V". Całość przewiązana jest w pasie grubym kremowym sznurem związanym z tyłu w dużą kokardę. Ma ciemnobrązowe buty do kolan i tego samego koloru rękawiczki.

Gdy była dzieckiem zakładała turkusową kamizelkę sięgającą bioder z ciemniejszymi krawędziami przewiązaną szerokim, żółtym paskiem z czerwoną linią. Pod to szary paskowany sweter z krótkimi rękawami. Na nadgarstkach miała fioletowe, szerokie bransoletki. Na nogach krótkie, brązowe spodnie i sięgające za kostki czarne sandały.

Osobowość

Guren okazała się bardzo tajemniczą osobą, która oprócz swojej lojalności nie ukazuje uczuć. W trakcie odcinków dowiadujemy się, że jest typem osoby bezlitosnej i sadystycznej. Kiedy Kabuto powiedział jej, że więźniowie Orochimaru będą ze sobą walczyć na śmierć i życie, zachwyciła się na myśl o rzezi. Guren jest bardzo próżna kiedy wykonała technikę Shōton: Suishō Kyō popatrzyła się w powstałe kryształowe lustro i powiedziała "Słodka, jak zawsze". Jest z siebie bardzo dumna.

Jest niemal obsesyjnie wierna Orochimaru. Była tak wierna, że kiedy dowiedziała się, że nie zostanie kolejnym ciałem dla sannina, wpadła w rozpacz i odizolowała się ze wstydu od świata. Miała złe stosunki z Kabuto, często wysyłali pod swoim adresem zjadliwe uwagi. Póżniej spotyka się z Yūkimaru, który za pierwszym razem trochę ją drażni. Gdy Yūkimaru zachorował, kobieta jest zmuszona do opieki nad chłopcem. Z biegiem czasu Guren przywiązuje się do dziecka i daje mu skrystalizowany kwiat Kamelii, który będzie dotąd cały dokąd ona będzie żyła.

Od czasu kontaktu z Yūkimaru, wydaje się, że Guren targają sprzeczne emocje. Podczas gdy jedna jej część chce być zaakceptowana przez Orochiaru na jego nowy 'pojemnik', druga nie chce niszczyć więzi jaka wytworzyła się pomiędzy nią a chłopcem, oraz chce go bronić nawet przed prawą ręką wężowego sannina- Kabuto. Dla Guren te emocje targające jej serce stają się bardziej kłopotliwe od konfrontacji z Naruto, który stwierdził wprost, że Orochimaru jest naprawdę człowiekiem strasznym i egoistycznym.

Po uświadomieniu sobie jej przeszłości, i tego co ją łączy z Yūkimaru, Guren czuje się jeszcze bardziej zobowiązana do ochrony chłopca. Ponadto chce zastąpić mu matkę- kobietę, którą zabiła. Po pewnym wydarzeniu Guren zmienia swoje nastawienie do Naruto. Następnie Guren zaczyna mieć wątpliwości co do swojej wierności Orochimaru, mając na względzie straszne rzeczy jakie robiła w jego imieniu, krzywdząc siebie, a przy okazji Yūkimaru.

Umiejętności

Transformacja Natury Czakry

Yūkimaru's crystallized flower.jpg

Element kryształu

Guren posiada bardzo unikalną zdolność kontroli kryształu. Nie jest jasne czy to jej kekkei genkai, czy jej wyjątkowa moc. Jednak Guren wyjaśniła Kakashiemu, że nie zdoła skopiować jej technik Sharinganem, dlatego można przypuszczać, że jest to zaawansowany limit krwi. Tsunade wspomniała, że krążyły legendy o tej niezwykłej umiejętności, ale nie było to potwierdzone podczas ówczesnych wojen ninja. Może wskazywać na to, iż nie było innych osób posiadających tę zdolność, i było to stosowane rzadko. Tsunade miała bardzo niewielką wiedzę o tej umiejętności.

Korzystając z tej mocy Guren może tworzyć i manipulować kryształem na wiele sposobów. Zaczynając od tworzenia murów i ich kruszenia, poprzez wytwarzanie mieczy, a na shurikenach w kształcie płatków śniegu kończąc. Guren może również przemieszczać się na swoich kryształowych konstrukcjach. Element kryształu Guren wydaje się być ściśle powiązany z żywiołem ziemi oraz powietrza, skoro był narażony na Raikiri Kakashiego, oraz podpaloną broń Ten-ten.

Przez Kabuto oraz Kakashi'ego potwierdzone jest, że Guren krystalizuje wilgoć znajdującą się w powietrzu, co daje jej nieskończone zasoby broni. Skupienie tej mocy wydaje się bardzo wysokie, gdyż nawet drewniane Jutsu Yamato nie zdołało się przez to przebić. Zdolność kontroli kryształu jest bardzo pożyteczną umiejętnością, i dlatego Orochimaru chciał ją zagarnąć dla siebie.

Zmiana życia w czakrę

W momentach desperacji Guren może stracić cząstkę swojej energii życiowej, by dostać się do swoich rezerw czakry w celu szybkiego zregenerowaniu sił i możliwości dalszej walki w krótkim okresie czasu. Guren nazywa tą czynność ''Zmienieniem życia w czakrę''. Zaprezentowała tą umiejętność podczas chronienia Yukimaru przed Trójogoniastym, kiedy to demon wtrącił ją ogonem pod wodę, gdyż była zbyt zmęczona aby uniknąć ciosu. Gdy Zmieniła życie w czakrę, powstały przy tym wir powietrza był na tyle silny, że rozstąpił wodę nad głową kobiety.

Taijutsu

Umiejętności Taijutsu Guren są na wysokim poziomie, gdyż była w stanie walczyć z Kakashim, unikać Rasenganów Naruto, oraz stawiać czoła Rock Lee oraz Tenten jednocześnie. Jednym kopniakiem była w stanie odrzucić Naruto na znaczną odległość.

Inne umiejętności

Jest utalentowana w dostrzeganiu słabości przeciwnika, i wykorzystywaniu ich, co pokazała zajmując Team 8 swoimi klonami, a samej przetrzymując Hinatę jako zakładniczkę. Ponadto Guren ma dobrze wyćwiczone zmysły i jest bardzo wnikliwą obserwatorką. Była w stanie powiedzieć kiedy Kakashi oraz Yamato byli blisko i była w stanie stwierdzić, że Trójogoniasty chroni swoje oczy po prostu obserwując sposób w jaki się bronił przed atakami.

Część II

Pojawienie się Trójogoniastego

Do pomocy w wykonaniu planu, Orochimaru wysyła Kabuto, by sprowadził Guren (ku niezadowoleniu Kabuto). Kobieta atakuje przybyłego do jej kryjówki, ale Kabuto jest w stanie uniknąć jej ataków. Na pytanie"czterookiego"(tak Kabuto był nazywany ze względu na swe okulary) skierowanego w stronę Guren,
Kryształowe Kolce.jpg

Kabuto unieruchomiony przez kryształowe igły Guren

dlaczego go zaatakowała kobieta odpowiedziała, że poprostu chciała się upewnić, czy Kabuto jest godzien bycia prawą ręką Orochimaru.

Po powrocie do kryjówki pozostawionej w opiece kobiety przez wężowego Sannina, Guren obserwuje walczących na śmierć i życie więźniów. Z ocalałych tworzy zespół składający się z: Rinjiego, Gozu, Kigiriego, Kihō i Nurariego.

Na wieść o tym, że Sasuke zostanie kolejnym 'pojemnikiem' Orochimaru reaguje z dezaprobatą, jednak później uspokaja się, gdyż ma jeszcze szansę na to by jednak oddać swoje ciało jako kontener dla swego Pana. Użytkowniczka stylu kryształu wraz z Yūkimaru zostaje wysłana w pewną okolicę. Podczas wyprawy chłopak zaczyna chorować prawdopodobnie z powodu eksperymentów Kabuto jakie przeprowadzał na małoletnim. Kunoichi opiekowała się nim siedząc przy nim całą noc, aż wreszcie zasnęła ze zmęczenia. Gdy się obudziła, zrozumiała, że jest sama i wyruszyła na poszukiwania chłopca, którego znalazła pod drzewem kamelii. Krystalizuje kwiat kamelii dla Yūkimaru i mówi, że jak długo żyje ten kwiat nie zwiędnie. Poczuwa się do odpowiedzialności nad chłopcem i gdy ten dowiaduje się, że Guren zabiła jego matkę, wybacza kobiecie, która obiecuje go chronić ceną własnego życia.

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza "szkarłatny lotos".
    • Jej płaszcz na plecach ma mały biały kwiat lotosu, który jest odniesieniem do jej imienia.
  • Pod koniec odcinka 134 Guren i Yukimaru są obecni na festiwalu z okazji 350 odcinka.
  • Chociaż jest jednym z najsilniejszych popleczników Orochimaru i kandydatką na jego "pojemnik", nie otrzymała Przeklętej Pieczęci.
  • Guren, Sasuke Uchiha, Minato Namikaze i Haku są jedynymi shinobi potrafiącymi wykonywać pieczęcie jedną ręką.
  • Guren pokazała najwięcej technik z postaci występujących tylko w anime.

Cytaty

  • "Dźwięk łamiących się kości i agonistycznych krzyków… Na samą myśl jestem podekscytowana!"
  • (do Kabuto): "To, że jesteś prawą ręką Orochimaru, nie znaczy, że musisz mnie pouczać. Mogę cię zabić w każdej chwili."
  • (do Kabuto): "Jeśli jeszcze kiedykolwiek tkniesz Yukimaru, nie okażę ci litości."
  • "Miejsce, do którego Yukimaru może wrócić… Zabrałam mu je… Jedyne co mogę dla niego zrobić… Jeśli jestem w stanie… Jeśli tego właśnie chcesz… będę… będę miejscem, do którego będziesz mógł wracać."
  • (do Naruto): "A wy to co? Chcecie Yukimaru, bo odkryliście jego zdolność! W końcu Trójogoniasty da Wiosce Liścia ogromną przewagę militarną."
  • (do Naruto): "Ale dla mnie ten chłopiec… Yukimaru jest… osobą, do której chcę wrócić!"
  • (do Naruto o Sasuke): "Poznałam go u Orochimaru. Przerażający koleś."
  • (do Naruto): "Skrzywdziłam Yukimaru w sposób, którego nie można naprawić. Nie mam prawa go chronić. Dla mnie to koniec! Ale będę cię chronić, nawet za cenę życia! Musisz przeżyć! Zaopiekować się Yukimaru."
  • (do Naruto): "Zostanie mi odpuszczone? Więc? Wybaczy mi? Kiedy Yukimaru dowie się, że to ja... zabiłam jego matkę?"
  • (do Yukimaru): "Zdaję sobie sprawę, że nieważne co zrobię, nieważne ile razy przeproszę, nic nie naprawi tego, co zrobiłam. Jeśli chcesz mnie zabić, proszę bardzo. Ale jeśli mi wybaczysz... Zawsze będę cię chronić."
  • (do Yukimaru): "Obiecuję… Nigdy cię nie zostawię. Zawsze będę o tobie myśleć."
  • (do Naruto o Yukimaru): "Będę go chroniła za cenę własnego życia!"

Więcej w Fandom

Losowa wiki