Hōki (Takumi)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Hōki

Houki.png

(宝亀, Hōki)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 216
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Junpei Morita Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Męska.svg Mężczyzna
Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Wioski Takumi.svg Wioska Takumi
Drużyna Czterech Symbolicznych Niebiańskich Ludzi
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Hōki (宝亀, Hōki) jest ninją z Wioski Takumi.

Część I

Misja Pomocy Sunagakure

On i jego grupa uprowadziła Matsuri, uczennicę Gaary, aby uzyskać dostęp do mocy Shukaku, w celu ożywienia Seimeia, założyciela Wioski Takumi. Po krótkiej walce z Gaarą, w której wezwał wszystkie bronie swoich pokonanych kolegów z drużyny i używał ich do atakowania Gaary z ich łączną liczbą ataków. Ze względu na mały zapas czakry i brak dostaw piasku, Gaara został szybko pokonany. Następnie przybył Naruto w celu jego obrony, ale i on nie był wystarczająco silny, aby obronić się przed mocą zjednoczonych broni Takumi. Hoki był blisko wykończenia Uzumakiego, jednak Gaara użył resztek własnej czakry, by go chronić. Zdenerwowany Hoki zwraca z powrotem swoją uwagę na Gaarę i więzi go w kuli, by wyciągnąć resztę czakry shinobiego piasku, a następnie wywołać Ichibiego. Ofiaruje swoje ciało i energię życiową, wraz z czakrą Gaary i Shukaku, aby ożywić Semeia. Jednak podczas bycia w formie Shukaku, Gaara odzyskuje część energii i zabija Semeia.

Ciekawostki

  • Jego imię oznacza "skarb żółwia" pochodzącą od Genbu, Czarnego Żółwia Północy.

Więcej w Fandom