Fandom

Naruto Wiki

Hōki (Watari)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Hōki

Hōki Watari.png

Mōsō.png

(ホウキ, Hōki)

  • Mōsō (孟宗)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 162
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Przynależność Symbol Kraju Ptaków.svg Kraj Ptaków
Drużyna Watari Ninja
Typy Natury

Jutsu

Hōki (ホウキ, Hōki) jest poszukiwanym ninja i liderem Watari Ninja. Udawał Mōsō (孟宗) i pracował jako główny doradca Daimyō Kraju Ptaków.

Przeszłość

Kiedy Mōsō był Głównym Doradcą, sekretnie otruł Ōwashiego, co doprowadziło do jego śmierci. Sagi (który jest naprawdę Tokim) przebrał się w postać Przeklętego Wojownika, w nadzieje pomszczenia jej ojca.

Umiejętności

Hōki Disguised Like Mōsō.JPG

Hoki pod postacią Moso

Wiele z jego technik są słabymi kopiami konkretnych wersji (jego "technika przyzwania" aktywowała projektor, który imitował smoki, lub też przy użyciu jest tylko jeden przykład, lub przy użyciu sznurków, udawał, że jego wrogowie, zostali złowieni w technikę naśladowania cienia. Jego strategie głównie dotyczą oszustw, które pozwalają mu pokonać wrogów silniejszych od niego. Hoki umiał wykorzystać technikę nieśmiertelnego ognia feniksa (którą strącił maskę Przeklęty Wojownika), a nawet używał technik wody, podczas walki z Naruto. Jest jednak utalentowany w genjutsu, jak pokazano w retrospekcjach, gdzie zdobył zaufanie daimyo, prezentując połknięcie miecza.

Część I

Misja Eksterminacji Przeklętego Wojownika

Gdy podstęp zaczął się odkrywać, Moso wysłał Chishimę do Konohy prosić o pomoc, w odpowiedzi na którą Tsunade wysłała Naruto i Drużynę Gaia(bez Lee) do Kraju Ptaków. Kiedy Chishima podsłuchał rozmowę Moso o swoich planach, ten uciekł i uniknął Nagare, Hokushiego i innych wędrujących ninja, których Hoki wysłał do pościgu.

Kiedy doszło do ostatecznego konfliktu, Moso uwięził wrogów w swoim jutsu imitacji (odkrywając tożsamość Toki) w tym samym momencie Naruto, Neji Hyuga, Tenten, a Kakashi Hatake przyjechali. Moso ostatecznie uciekł wraz z Toki, pozostawiając Hokushina i innych wędrujących ninja, shinobim Konohy. Pomimo tego, Naruto oszukał go i zmusił do ujawnienia prawdziwej postaci, kiedy wykorzystał wodne klony w celu ukrycia pozycji. Podczas ataku, Hoki zranił Chishimę. Następnie Naruto pokonał go przez Uzumaki Naruto Rendan. Następnie przekazał go Toki, wraz z wnioskiem, że musi odpokutować za to co zrobił.

Więcej w Fandom

Losowa wiki