Fandom

Naruto Wiki

Hakkeshō Kaiten

3992strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Hakkeshō Kaiten[1]

Rotacja Nejiego.png

Nazwa

Japońska 八卦掌回天
Rōmaji Hakkeshō Kaiten
Dosłowna Polska Dłoń Obrotowego Nieba Ośmiu Trygramów

Debiut

Manga Rozdział 101
Anime Naruto Odcinek 61
Film Naruto Shippūden film
Gra Naruto: Ultimate Ninja
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Byakugan.svg Kekkei Genkai,Symbol Hyūga.svg Hiden, Taijutsu
Klasa Defensywna
Zasięg Krótki

Inne Jutsu

Podobne jutsu

Jūkenpō Ichigekishin

Użytkownicy

Sekretne taijutsu, które jest przekazywane ustnie tylko w głównym domu Hyūga, ta technika wykorzystuje kontrolę czakry zdobytą przez trening Delikatnej Pięści do uwolnienia ogromnych ilości czakry z wszystkich punktów czakry ciała użytkownika. Jest to także defensywny manewr, który rekompensuje ślepy punkt Byakugana, gdyż uwolniona czakra blokuje wszelkie możliwe ataki na użytkownika. Po uwolnienia czakry z każdego tenketsu w swoim ciele, użytkownik zaczyna się kręcić bardzo szybko do odbicia ataków, zarówno tworząc rotacyjne pole czakry wokół siebie i odpychając każdego pobliskiego napastnika. Użytkownik może również efektywnie kontrolować rozmiar i moc sfery, by dostosować się do sytuacji. Technika jest efektywna tylko w trakcie rotacji, gdyż sama czakra w sobie nie jest wystarczająca do zatrzymania fizycznego ataku, więc jeśli nie może wirować, użytkownik jest zagrożony.

Ciekawostki

  • Tenten opisała tą technikę jako najpotężniejszą i perfekcyjną obronę, przewyższającą nawet piasek Gaary.
  • "Kaiten" (回天; dosłownie znaczy "obrotowe niebiosa" jest terminem używanym w odniesieniu do cofających fal lub walczeniu wspierającym ze względu na złą pozycję. Gdy jest pisane jako "回転", kaiten znaczy 'obrotowy', 'wirujący'. Te technika swoją drogą łączy dwa słowa w jedno.

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 216

Więcej w Fandom

Losowa wiki