Fandom

Naruto Wiki

Han

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Han

Han1.png

(ハン, Han)

  • Jinchūriki Pary (蒸気の人柱力, Jōki no Jinchūriki)

Debiut

Manga Rozdział 515
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Głos

Japoński Hiroki Yasumoto Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Byka.svg 10 Maja
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 228,3 cm
Waga
  • Część II: 114,7 kg
Grupa krwi B
Kekkei Genkai Ikona Natury Wrzątku.svg Uwolnienie Wrzątku
Ogoniasta Bestia Kokuō
Klasyfikacja Jinchūriki
Przynależność Symbol Iwagakure.svg Iwagakure
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Han (ハン, Han) był shinobi z Iwagakure i jinchūriki Pięcioogoniastego. Kokuō został schwytany i zapieczętowany przez Akatsuki, powodując śmierć Hana, gdy bestia została wyciągnięta. Jednakże podczas jego wskrzeszenia, Kokuō pojawia się ponownie zapieczętowany wewnątrz Hana.[1]

Przeszłość

Han urodził się i wychował w Iwagakure, nie wiadomo jednak jaki był stosunek wioski do mężczyzny. Można wnioskować ze stroju i zachowania, że nie był zbyt towarzyskim ninja. Han był także pierwszym, złapanym przez Akatsuki Jinchūrikim.

Wygląd

Plik:Five-Tails & Han.jpg

W przeciwieństwie do innych ninja, Han nosi krwistoczerwoną zbroje płytową. Plecy obciąża potężny piec, służący do wytwarzania pary, która jest niezbędna w walce. Poza pancerzem, ninja nosi również czerwone kasa (stożkowaty kapelusz ze słomki), który wydaje się składać z metalu. Na zbroję, Han narzuca czarne gi, z rozdartymi rękawami. Zamiast standardowych sandałów, shinobi przywdziewa specyficzne chodaki. Jak łatwo można zauważyć Han jest nie tylko najwyższym z Jinchūriki, ale również jedną z najwyższych postaci w mandze.

Osobowość

Nie wiadomo praktycznie nic o charakterze Hana, ale poprzez nieliczne retrospekcje możemy wywnioskować, że Han jest raczej spokojnym, opanowanym shinobi. Nie mówi zbyt wiele, woli milczeć. Nieznany jest także jego stosunek do Kokuō.

Umiejętności

Fungōkyaku.png

Han wykorzystujący parę

Do tej pory, Han zaprezentował bardzo wąski arsenał umiejętności. Słynną parę wodną wykorzystuje do wzmocnienia swoich ataków taijutsu. Cechuje go także ogromna siła (jest w stanie trafić Naruto wykorzystującego chakrę Kyuubi'ego).

Część II

Światowa Wojna Shinobi

The Jinchuuriki Revived.png

Ożywiony Han wraz z innymi ożywionymi jinchūriki

W przygotowaniach do Czwartej Światowej Wojny Shinobi, Han zostaje wskrzeszony przez Kabuto Yakushiego, by walczyć przeciwko Zjednoczonym Siłom Shinobi, przed byciem zmobilizowanym wraz z innymi zmarłymi jinchūriki. Gdy nadchodzi drugi dzień, zostaje odkryte, że Tobi zamienił ożywionych jinchūriki we własne indywidualne Sześć Ścieżek Paina, z których każdy ma Rinnegan i Sharingan umieszczone w lewym i prawym oku. Każdy z jinchūriki ma również poszczególne ogoniaste bestie ponownie zapieczętowane w nich i odbiornik czakry wbudowany w ich ciało.

Plik:Tobi's Pein Rikudō.png

Han jest później widziany podróżując z Tobim, w pogoni za Naruto i Killer B. Natrafiając na swoje cele, ożywieni jinchūriki zostają wysłani na pole bitwy. Z przeciwnikiem oślepionym przez technikę , Han atakuje ich bezpośrednio obok Yugito Nii, gdzie zderza się z Naruto. Gdy jego uderzenie zostaje zablokowane, uwalnia parę ze swojego pancerza i przytłacza Naruto swoją siłą. Jednakże, gdy jego początkowe ataki zawodzą, on jak i pozostali wyzwalają moc poszczególnej ogoniastej bestii przez materializację pierwszego z ogonów.

Gdy Naruto usiłuje zniszczyć odbiornik czakry umieszczony w klatce piersiowej Rōshiego, Han przerywa mu z kopnięciem wzmocnionym parą, wysyłając go do tyłu. Niesprawny w wyniku dewastacyjnego ataku Gyūki, po transformacji B, Han zostaje następnie ograniczony przez jego technikę pieczętowana. Jednakowoż, przed zakończeniem techniki udaje jej się uciec przez adaptację formy Wersji 2. Han następnie wchodzi w swoją Tryb Ogoniastej Bestii, a wtedy taranuje Gyūki używając techniki Przełamywania Rogu.

Biju full transformation.png

Han wraz z pozostałymi zmienionymi jinchūriki.

Gdy Pięciu-Ogoniasty tymczasowo odzyskuje kontrolę nad samym sobą i usiłuje zaatakować Tobiego, po interwencji Kakashiego Hatake i Mighta Guya, bestia zostaje związana i zmuszony do powrotu w Wersję 2 formy Hana. Przegrupowując się z pozostałymi jinchūriki, Han naciera w kierunku Naruto, ale zamiast tego zostaje przechwycony przez Kakashiego i Guya. Konfrontując się z jōninami Konohagakure, wykorzystuje korozyjny gaz Sześciu-Ogoniastego i kierując się przez parę, tworzy liczne ręce czakry w przygotowaniu do zaatakowania ich. Jednakże te zostają szybko przecięte przez Kakashiego, a jinchūriki przygotowują siebie na następny atak. Gdy Son Gokū zostaje ponownie zapieczętowany w Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki, Han zostaje zmuszony do wejścia w swoją pełną wersję Pięciu-Ogoniastego, gdy Tobi przygotowuje się do pójścia na całość.

Uwalniając Kulę Ogoniastej Bestii wraz z pozostałymi jinchūriki uciekają się do bezpośredniego ataku, gdy ich ataki zostają odbite przez Naruto, tylko by zostać odepchniętym, gdy ten ostatni przyjmuje Tryb Ogoniastej Bestii. W wynikłym chaosie, Han próbuje uderzyć Ośmiu-Ogoniastego rogami jak zrobił to wcześniej, ale doszło do całkowicie innej sytuacji, odrzucając go do tyłu. Z tym, wrogie bestie przegrupowują się i przygotowują wspólną Kulę Ogoniastej Bestii, wypuszczając ją w kierunku przeciwników, tylko by zostać przekierowaną przez tą od przeciwnika.

Seishin Sekai.png

Han, wraz z pozostałymi jinchūriki i ogoniastymi bestiami spotykają Naruto

Usiłując usunąć odbiorniki chakry w wynikłym wybuchu, Naruto wchodzi do wspólnej świadomości ogoniastych bestii, gdzie spotyka Hana wraz z pozostałymi jinchūriki z ich poszczególnymi bestiami. Podczas spotkania, mówi, ze jest szczęśliwi wspólnym zebraniem po tym jak Son i Rōshi zniknęli, dzięki Naruto. Z tym, Han przedstawia siebie wraz ze swoją ogoniastą bestią, Kokuō.

Ciekawostki

  • W celu odwrócenia jinchūriki przed próbami zdrady, jest tradycją dla nosiciela, by zostać wybranym z rodziny Kage własnej wioski. Z tego powodu, Han może być jakoś powiązany z jednym z Tsuchikage.
  • Han jest prawdopodobnie jednym z jinchūriki, które zostały schwytane przed Gaarą.

Źródła

  1. Naruto rozdział 565, strona 1

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki