FANDOM

Hana Inuzuka (犬塚ハナ, Inuzuka Hana) jest chūninem z Konohagakure z klanu Inuzuka, a także świetnym i szanowanym medycznym ninja. Jej psimi partnerami są trojaczki ninkenów: Trzej Bracia Haimaru.

Przeszłość

W anime, Hana uczęszczała do Akademii i była w klasie z IzumiItachimSaisu Kamano oraz Marutenem, pod wychowawstwem Daikoku Funeno. W tym czasie, nie posiadała swojego psiego towarzysza.

Osobowość

Hana jest bardziej zrównoważona niż jej młodszy brat, choć jeszcze czasami widać w niej domieszkę dzikiej postawy klanu i jest chętna, aby walczyć w obronie swojej wioski. Podobnie do większości z klanu Inuzuka, Hana jest lojalna wobec rodziny, i wydaje się być bardzo blisko z Kibą. Hana jest bardzo kochającą starszą siostrą, która była postrzegana jako osoba dbająca o Kibę i dom, podczas gdy ich matka wyjeżdżała na misje. Jednakże, mimo iż jest utalentowanym lekarzem weterynarii, Hana wykazała, że jest nie za bardzo wykwalifikowana w zajęciach domowych, a zaszycie spodni Naruto po ugryzieniu pozostawiło wiele do życzenia, przypominając bardziej nici chirurgiczne niż nici do szycia.

Wygląd

Hana ma tradycyjne tatuaże klanu Inuzuka na obu policzkach, oprócz tego tatuaż na ramieniu przypominający kwiat (być może chodzi o jakąś grę słów, prawdopodobnie oznacza jej imię). Jak również można zauważyć, Hana ma bardziej łagodny wygląd niż inni przedstawiciele klanu. Nie ma przedłużonych kłów, wąskich "dzikich" oczu, a do tego w odróżnieniu od reszty (znanej nam części) rodziny ma włosy ułożone, a nie niesforne (związane w "kucyk" z pejsami po każdej stronie twarzy).

Umiejętności

Gatenga

Hana przy użyciu Gatengi.

Zdolności Klanu Inuzuka

Hana ma takie same umiejętności jak reszta klanu Inuzuka. Walczy razem ze swoimi ukochanymi ninkenami, Trzej Braćmi Haimaru. Hana, jako członek klanu Inuzuka przoduję w technikach tego klanu. Jest bardzo szybka, a dzięki jej wzmocnionym zmysłom jest świetną obserwatorką. Gdy Hana walczy zachowuje się spokojnie (w przeciwieństwie do Kiby i Tsume) i dokładnie analizuje ruchy przeciwnika, przez co może z łatwością kontratakować. Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi była w stanie użyć dwa razy pod rząd Gatengi bez swoich ninkenów. Podobnie, jak reszta członków jej klanu, Hana jest również znakomicie wyszkolona w tropieniu.

Medyczne Ninjutsu

Hana jest medycznym ninja, więc na pewno znakomicie kontroluje chakrę i posiada dużą wiedzę na temat medycyny. Specjalizuje się w weterynarii i wydaje się być bardzo wykwalifikowanym Medical-ninem, będąc w stanie wyleczyć nawet poważne obrażenia Akamaru po jego walce z Sakonem i Ukonem.

Część I

Egzamin na Chūnina

Pogrążenie Konohy

Hana pojawiła się po raz pierwszy z matką podczas napadu na Konohę przez Shinobi Dźwięku i Piasku.

Misja Odzyskania Sasuke

Była ponownie widziana kiedy podążała za Kibą gdy ten walczył z Sakonem i Ukonem. Powiedziała bratu, widząc stan Akamaru że wszystko będzie dobrze.

Misja Monitorowania Akamaru

W jednym z odcinków fillerowych anime, Akamaru doznał ciężkich obrażeń. Przez ból nie mógł zasnąć. Hana, wraz z Oddziałem Weterynarii Konohy, próbowali wyleczyć psa.

Część II

Atak Paina

W anime, Hana walczyła ze swoją matką Tsume Inuzuka, oraz opiekowała się nin-dogami.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

5 Dywizja

Hana w Piątej Dywizji

Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi Hana została przydzielona do Wydziału Piątego razem z Shino,Kibą i Ino. Jeszcze przed rozpoczęciem wojny mówi Kibie, aby nie traktował wojny jak zwykłą grę. Po zdobyciu informacji o położeniu przeciwnika Mifune wysyła Hanę razem z innymi członkami jej drużyny, aby pomogli wydziałowi Kitsuchiego. Gdy Kitsuchiemu i Kurotsuchi udało się dokładnie zlokalizować armię Białych Zetsu, ona razem z Kibą przypuścili atak na wroga używając przy tym Gatengi.

Ciekawostki

  • Hana oznacza zarówno "kwiat" (花), jak i "nos" (鼻).
  • Według databooków:
    • Hana jest zawsze chętna do nauki lub badań.
    • Ulubioną potrawą Hany są tsukune.