Wikia

Naruto Wiki

Hana Inuzuka

Komentarze3
3754strony na
tej wiki

Hana Inuzuka

Hanaep184awd5-1-

(犬塚ハナ(), Inuzuka Hana)

Debiut

Manga Rozdział 137
Anime Naruto Odcinek 79
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Eri Saitou

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana 13 kwietnia
Płeć Płeć Żeńska Kobieta
Wiek 18
Wzrost 170,3 cm
Waga 52,5 kg
Grupa krwi 0
Klasyfikacja Medical-Nin
Zajęcie Weterynarz
Przynależność Symbol Konohagakure Konohagakure
Drużyna Piąta Dywizja
Partner Trzej Bracia Haimaru
Klan Symbol Inuzuka Klan Inuzuka

Ranga

Ranga Ninja Chūnin
Rejestracja Ninja 012368
Rodzina

Jutsu

Hana Inuzuka (犬塚 ハナ, Inuzuka Hana) jest Kunoichi z Konohagakure i członkiem klanu Inuzuka. Hana jest córką Tsume Inuzuka, a starszą siostrą Kiby Inuzuka. Jest dobrym i szanowanym lekarzem weterynarii - leczy ranne Ninkeny. Jej psimi towarzyszami są Trzej Bracia Haimaru.

Osobowość Edytuj

Hana jest bardziej zrównoważona niż jej młodszy brat, choć jeszcze czasami widać w niej domieszkę dzikiej postawy klanu i jest chętna, aby walczyć w obronie swojej wioski. Podobnie do większości z klanu Inuzuka, Hana jest lojalna wobec rodziny, i wydaje się być bardzo blisko z Kibą. Hana jest bardzo kochającą starszą siostrą, która była postrzegana jako osoba dbająca o Kibę i dom, podczas gdy ich matka wyjeżdżała na misje. Jednakże, mimo iż jest utalentowanym lekarzem weterynarii, Hana wykazała, że jest nie za bardzo wykwalifikowana w zajęciach domowych, a zaszycie spodni Naruto po ugryzieniu pozostawiło wiele do życzenia, przypominając bardziej nici chirurgiczne niż nici do szycia.

Wygląd Edytuj

Galeria

Hana ma tradycyjne tatuaże klanu Inuzuka na obu policzkach, oprócz tego tatuaż na ramieniu przypominający kwiat (być może chodzi o jakąś grę słów, prawdopodobnie oznacza jej imię). Jak również można zauważyć, Hana ma bardziej łagodny wygląd niż inni przedstawiciele klanu. Nie ma przedłużonych kłów, wąskich "dzikich" oczu, a do tego w odróżnieniu od reszty (znanej nam części) rodziny ma włosy ułożone, a nie niesforne (związane w "kucyk" z pejsami po każdej stronie twarzy).

Umiejętności Edytuj

Gatenga

Hana przy użyciu Gatengi

Hana ma takie same umiejętności jak reszta klanu Inuzuka. Walczy razem ze swoimi ukochanymi ninkenami, Trzej Braćmi Haimaru. Hana, jako członek klanu Inuzuka przoduję w technikach tego klanu. Jest bardzo szybka, a dzięki jej wzmocnionym zmysłom jest świetną obserwatorką. Gdy Hana walczy zachowuje się spokojnie (w przeciwieństwie do Kiby i Tsume) i dokładnie analizuje ruchy przeciwnika, przez co może z łatwością kontratakować. Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi była w stanie użyć dwa razy pod rząd Gatengi bez swoich ninkenów. Podobnie, jak reszta członków jej klanu, Hana jest również znakomicie wyszkolona w tropieniu.

Medyczne Ninjutsu Edytuj

Hana jest medycznym ninja, więc na pewno znakomicie kontroluje chakrę i posiada dużą wiedzę na temat medycyny. Specjalizuje się w weterynarii i wydaje się być bardzo wykwalifikowanym Medical-ninem, będąc w stanie wyleczyć nawet poważne obrażenia Akamaru po jego walce z Sakonem i Ukonem.

Część I Edytuj

Inwazja na Konohę Edytuj

Hana pojawiła się po raz pierwszy z matką podczas napadu na Konohę przez Shinobi Dźwięku i Piasku.

Ratowanie Sasuke Edytuj

Była ponownie widziana kiedy podążała za Kibą gdy ten walczył z Sakonem i Ukonem. Powiedziała bratu, widząc stan Akamaru że wszystko będzie dobrze.

Długi Dzień Kiby Edytuj

W jednym z odcinków fillerowych anime, Akamaru doznał ciężkich obrażeń. Przez ból nie mógł zasnąć. Hana, wraz z Oddziałem Weterynarii Konohy, próbowali wyleczyć psa.

Część II Edytuj

Inwazja Paina na Konohe Edytuj

W anime, Hana walczyła ze swoją matką Tsume Inuzuka, oraz opiekowała się nin-dogami.

Światowa Wojna Shinobi Edytuj

5 Dywizja

Hana w Piątej Dywizji

Podczas Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi Hana została przydzielona do Wydziału Piątego razem z Shino,Kibą i Ino. Jeszcze przed rozpoczęciem wojny mówi Kibie, aby nie traktował wojny jak zwykłą grę. Po zdobyciu informacji o położeniu przeciwnika Mifune wysyła Hanę razem z innymi członkami jej drużyny, aby pomogli wydziałowi Kitsuchiego. Gdy Kitsuchiemu i Kurotsuchi udało się dokładnie zlokalizować armię Białych Zetsu, ona razem z Kibą przypuścili atak na wroga używając przy tym Gatengi.

Ciekawostki Edytuj

  • Hana potocznie znaczy "kwiat".
  • Jak wynika z informacji z Drugiego Databook'a:
Hana jest dobra w badaniach.
Ulubioną potrawą Hany są zrazy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki