Fandom

Naruto Wiki

Hanare

3994strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Hanare

Hanare.png

(ハナレ, Hanare)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Hana Takeda Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Zajęcie Szpieg
Przynależność Symbol Wioski Jōmae.svg Wioska Jōmae
Jutsu

Hanare (ハナレ, Hanare) była kunoichi z wioski Jōmae. Była sierotą, która chciała zobaczyć rodziców i znaleźć dom, który mogłaby nazwać własnym.

Przeszłość

Mała Hanare.jpg

Mała Hanare

1292804572715 f.jpg

Mała Hanare z Kakashim

Jako dziecko Hanare była samotna, nigdy nie znała swojej rodziny ani rodziców. Od najmłodszych lat była szkolona w sztuce szpiegostwa. Pewnego dnia była smutna i płakała, gdzieś na terenie swojego kraju, gdy Kakashi ją zauważył i zaniósł na plecach. W trakcie wytłumaczył jej, że może patrzeć w chmury by znaleźć drogę. Potem zostali zauważeni przez człowieka z wioski Hanare, Kakashi odstawił ją za ziemię, pożegnał się i odszedł. Hanare była bardzo szczęśliwa, że ktoś taki jak Kakashi mógł pomóc jej w życiu.

Umiejętności

Czytanie Umysłu Okiem.png

Technika Hanare użyta na Inoichim

Hanare potrafi czytać ludziom w umysłach, za pomocą swojego prawego oka, dosłownie patrząc w nie. Jest w stanie użyć tej zdolności, gdy ktoś czyta jej w myślach. Może także usunąć wszystkie informacje jakie posiadała. Aby użyć tej techniki, kreśli okiem specyficzne wzory. Specjalna technika Hanare pomaga jej w gromadzeniu najróżniejszych informacji.

Była ona także trenowana do tego, by mieć silną wolę i nie wydać informacji podczas tortur.

Część II

Historia Konohy

191 03-1-.jpg

Przebrana Hanare prowadzona przez ANBU

Gdy poznała Kakashiego, zaczęła darzyć go uczuciem. Hanare, szpieg wioski Zamka została wezwana do infiltracji Kraju Ognia i bliższego poznania Konohagakure. W tym celu przebrała się za grajka ulicznego. Została Schwytana przez ANBU i umieszczona w Pokoju Uczciwości by być torturowana. Nie ujawniła żadnych informacji, więc Trzeci Hokage poprosił o bardziej humanitarny sposób wydobywania informacji. Inoichi Yamanaka czytał w jej myślach i nie znalazł nic, prócz jednego wspomnienia: spotkania chłopca, gdy była tylko małą, zagubioną dziewczynką szukającą swojej wioski. Tym chłopcem był Kakashi. Kakashi nauczył patrzeć Hanare w niebo, gdy czuła się smutna i samotna, pielęgnowała to wspomnienie.
Pocałunek Kakashiego i Hanare.jpg

Przypadkowy pocałunek Hanare z Kakashim

Inoichi poprosił Kakashiego, by spędził dzień z Hanare i za pomocą Sharingana poszukał czegoś w jej umyśle. Naruto, Sasuke i Sakura wzięli ich za parę. Śledzili ich. Gdy spadli z drzewa Naruto zabrał kwiaty Sakury i wręczył im życząc powodzenia na nowej drodze życia.

W międzyczasie Konoha dowiedziała się, że jeden z Jōninów, Riichi, został złapany w wiosce Jōmae. Zaproponowano, by wymienić Riichiego na Hanare. Wymiana nastąpiła, gdy Kakashi odmówił by ją oddać i Hanare uciekła. Kakashi dogonił ją na klifie gotowy do walki. Hanare powiedziała, że usunęła informacje, które zdobyła w Konosze. Kontynuowała, że powinna zginąć z jego rąk, ale Kakashi odpowiedział, że nie może zabić shinobi, który stracił swój honor i kazał jej odejść. Hanare odeszła, a potem Naruto, Sasuke i Sakura zapytali swojego nauczyciela gdzie ona jest.

Hanare2.png

Artystka podobna do Hanare

Kakashi powiedział im, że Hanare czuła się osaczona i skoczyła z klifu a także, że była ninją godnym podziwu. Wszyscy byli oszołomieni słysząc to, ale Kakashi powiedział im szybko "wystarczy". Ostatni raz widziana jest idąc w nieznane.

Kakashi widząc artystkę podobną do Hanare pomyślał o niej, mimo, że tamta miała niebieskie a nie brązowe oczy i brakowało jej znaku pod prawym okiem.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Hanare

Więcej z Fandomu

Losowa wiki