FANDOM

Haruna (ハルナ, Haruna) jest daimyō Kraju Warzyw.

Przeszłość

Przez większość swojego dzieciństwa była trzymana jako zakładnik, izolowana i przebywała pod stałym nadzorem. Jej ojciec zrobił to w celu zabezpieczenia dobrobytu kraju, ale potem żałował, że do tego celu poświęcił Harunę. W wyniku izolacji i poczucia zdrady, Haruna uważała, że ofiary są nieuniknione i wierzyła, że nawet jeśli wiele osób zginie, jej bezpieczeństwo jest wszystkim, co liczy się dla kraju.

Osobowość

Część I

Misja Eskorty Domokrążców

Haruna-chlopak

Haruna jako Shun

W tym czasie trzech ninja przeprowadziło zamach stanu w Kraju Warzyw zmuszając Harunę do ucieczki. Miała nadzieję, że zdobędzie sympatię w innych krajach i pomogą jej odzyskać tron. Podróżowała z Kikujō i Yurinojō, stając się częścią karawany, aby nie zostać zauważoną i w tym samym celu przebrała się za chorowitego młodzieńca, Shuna. Naruto Uzumaki, Hinata Hyūga i Chōji Akimichi wykonywali misję rangi D, byli zatrudnieniu jako pomocnicy do przeprowadzek, ale o prawdziwym celu misji dowiedzieli się dopiero po śmierci Kikujō.

Pomimo tego, że byli źli z powodu niedoinformowania, ninja z Konohy postanowili nadal ochraniać księżniczkę, wysyłając handlarzy i pokonując pierwszego ninję. Haruna odmówiła ochrony ninjy z Konohy i nawet posunęła się tak daleko, że uderzyła niczego nie świadomą Hinatę i uciekła, pomimo próśb i przekonywań, że Naruto też cierpiał z powodu samotności. Haruna upadła podczas ucieczki i straciła przytomność. W końcu dogonił ją Naruto i powiedział, że Hinata została ciężko ranna podczas walki z Jigą. Kiedy Renga zaatakował po tym, jak porwał księżniczkę, Haruna dowiedziała się, że jej ociec żałował tego, że uczynił z niej zakładnika oraz prosił spiskowców, by dobrze traktowali ludzi. Zmieniły się ideały Haruny, nawet zasłoniła Naruto własnym ciałem, gdy Renga go zaatakował.

Potem Haruna była widziana w Kraju Warzyw, gdy przepraszała nad grobem Kikujō. Okazało się, że darzyła Naruto uczuciem, ponieważ poprosiła go, by został i pomógł jej odbudować wioskę, on jednak grzecznie odmówił, ponieważ obiecał przyprowadzić Sasuke do Konohy.

Ciekawostki