Fandom

Naruto Wiki

Haruna

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Haruna

Haruna2.png

(ハルナ, Haruna)

  • Shun (, Shun)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 187
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yumi Fukamizu

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Klasyfikacja Daimyō
Przynależność Symbol Kraju Warzyw.svg Kraj Warzyw

Haruna (ハルナ, Haruna) jest daimyō Kraju Warzyw.

Przeszłość

Przez większość swojego dzieciństwa była trzymana jako zakładnik, izolowana i przebywała pod stałym nadzorem. Jej ojciec zrobił to w celu zabezpieczenia dobrobytu kraju, ale potem żałował, że do tego celu poświęcił Harunę. W wyniku izolacji i poczucia zdrady, Haruna uważała, że ofiary są nieuniknione i wierzyła, że nawet jeśli wiele osób zginie, jej bezpieczeństwo jest wszystkim, co liczy się dla kraju.

Część I

Misja Eskorty Domokrążców

Haruna-chlopak.png

Haruna jako Shun

W tym czasie trzech ninja przeprowadziło zamach stanu w Kraju Warzyw zmuszając Harunę do ucieczki. Miała nadzieję, że zdobędzie sympatię w innych krajach i pomogą jej odzyskać tron. Podróżowała z Kikujō i Yurinojō, stając się częścią karawany, aby nie zostać zauważoną i w tym samym celu przebrała się za chorowitego młodzieńca, Shuna. Naruto Uzumaki, Hinata Hyūga i Chōji Akimichi wykonywali misję rangi D, byli zatrudnieniu jako pomocnicy do przeprowadzek, ale o prawdziwym celu misji dowiedzieli się dopiero po śmierci Kikujō.

Pomimo tego, że byli źli z powodu niedoinformowania, ninja z Konohy postanowili nadal ochraniać księżniczkę, wysyłając handlarzy i pokonując pierwszego ninję. Haruna odmówiła ochrony ninjy z Konohy i nawet posunęła się tak daleko, że uderzyła niczego nie świadomą Hinatę i uciekła, pomimo próśb i przekonywań, że Naruto też cierpiał z powodu samotności. Haruna upadła podczas ucieczki i straciła przytomność. W końcu dogonił ją Naruto i powiedział, że Hinata została ciężko ranna podczas walki z Jigą. Kiedy Renga zaatakował po tym, jak porwał księżniczkę, Haruna dowiedziała się, że jej ociec żałował tego, że uczynił z niej zakładnika oraz prosił spiskowców, by dobrze traktowali ludzi. Zmieniły się ideały Haruny, nawet zasłoniła Naruto własnym ciałem, gdy Renga go zaatakował.

Potem Haruna była widziana w Kraju Warzyw, gdy przepraszała nad grobem Kikujō. Okazało się, że darzyła Naruto uczuciem, ponieważ poprosiła go, by został i pomógł jej odbudować wioskę, on jednak grzecznie odmówił, ponieważ obiecał przyprowadzić Sasuke do Konohy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki