Wikia

Naruto Wiki

Hashirama i Madara (rozdział)

Komentarze0
3773strony na
tej wiki

Przekierowano z Hashirama i Madara

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o rozdziale mangi. Jeśli szukasz artykułu o tomie mangi, powinieneś się skierować do Hashirama i Madara.

Hashirama i Madara

(柱間とマダラ(), Hashirama to Madara)

Dane Rozdziału

Tom 65
Poprzedni Hashirama Senju
Rozdział 621
Następny Na drugi brzeg
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Anime Naruto Shippūden odc. 366, Naruto Shippūden odc. 367

Debiut

Jutsu

Kuchiyose: Gojū RashōmonKyōsō EnbuMokuton: Hotei no JutsuMokuton: Hōbi no JutsuSenpō: Mokuton: Shin Sūsenju

Hashirama i Madara (柱間とマダラ(), Hashirama to Madara) jest 621. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Gdy Kula Ogoniastej Bestii trzymana przez człekokształtne stworzenie Hashiramy Senju zderza sięz Mieczem Susanoo Madary Uchihy, wybucha. Gdy dym znika, Dziewięcioogoniasty opancerzony w Susanoo zostaje pokazany gotowy do zaatakowany Hashiramy, gdy ten wychodzi ze swojej drewnianej ochrony. Kiedy Hashirama chwali Madarę, szybko chwyta eteryczny miecz i przeciwstawia się wieloma dodatkowy rękoma wyrastającymi z ziemi, by stłumić bestię, ale ta tylko zamachem mieczem niszczy je kolejnym ostrzem. Nie chcąc kompletnie zniszczyć otaczającej ich przestrzeni, Hashirama szybko wycofuje się na wybrzeże zmuszając Madarę do pościgu. Gdy Uchiha ładuje kolejną Kulę Ogoniastej Bestii na miecz Susanoo i rzuca nią, Hashirama przywołuje zestaw barier do odbicia ataku. Hashirama wtedy usiłuje odwołać się do rozsądku swojego towarzysza i przyjaciela chcąc zatrzymać walkę, ale Madara odmawia, mówiąc że dotarł za daleko. Wiedząc, ze nie ma możliwości przekonania Madary, Hashirama wchodzi w Tryb Mędrca i używa gigantycznej drewnianej konstrukcji, z którą chce zaatakować. Gdy bitwa trwa nadal, Hashirama wspomina swoje pierwsze spotkanie z Madarą, rzucając kaczki nad rzeką. Gdy zostaje zapytany o tożsamość, Hashirama przedstawia się jako obecny rywal Madary w rzucaniu kaczkami, w czym wygrywa.

Więcej od Wikii

Losowa wiki