FANDOM

Hayama Shirakumo (白雲ハヤマ, Shirakumo Hayama) jest jōninem z Konohagakure.

Wygląd

Hayama ma fioletowe włosy uczesane w koński ogon. Ma wąskie, czarne oczy oraz pionową bliznę po prawej stronie ust. Nosi standardowy strój shinobi z Konohy, ciemne spodnie za kolana, zieloną kamizelkę oraz, w przeciwieństwie do innych, ciemną bluzkę na krótki rękaw. Na rękach nosi ciemne rękawiczki bez palców, a na plecach katanę.

Umiejętności

Opanował Kenjutsu, dzięki czemu dobrze umie posługiwać się mieczem. Hayama stworzył technikę zwaną Shinkūken. Technika ta była w stanie odeprzeć wiele ataków ninja z Iwagakure. Shirakumo jest wysportowany i szybki. Jego ataki opierają się głównie na taijutsu. Czasami lekceważy swoich wrogów, co jednak nie oznacza, że ich niedocenia.

Część II

Wątek Przeszłości: Historia Konohy

Został przydzielony do patrolu na północnej granicy Konohy wraz z Tekuno, Naruto Uzumakim i Kosuke Maruboshi po inwazji Suny i Oto. Niedługo po rozpoczęciu misji zostali zaatakowani przez batalion ninja z Iwagakure. Hayame został, by zatrzymać wrogich shinobich, aby inni członkowie grupy mogli uciec i zawiadomić wioskę o nieprzyjacielu. Chwilę później Tekuno musiał zostać, ponieważ grupka ninja śledziła resztę drużyny. Tekune i Hayame mieli zająć się ninja. Później Kosuke miał powstrzymać kilku ninja, aby Naruto dobiegł do wioski. Wszyscy oni polegli, a Naruto zawiadomił wioskę.