Fandom

Naruto Wiki

Hayama Shirakumo

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Hayama Shirakumo

Hayaman.jpg

(白雲ハヤマ, Shirakumo Hayama)

Debiut

Film Naruto film: Więzienie krwi
Występuje w Anime i Film

Głos

Japoński Ken Narita

Dane Osobowe

Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Hayama Shirakumo (白雲ハヤマ, Shirakumo Hayama) jest jōninem z Konohagakure.

Wygląd

Hayama ma fioletowe włosy uczesane w koński ogon. Ma wąskie, czarne oczy oraz pionową bliznę po prawej stronie ust. Nosi standardowy strój shinobi z Konohy, ciemne spodnie za kolana, zieloną kamizelkę oraz, w przeciwieństwie do innych, ciemną bluzkę na krótki rękaw. Na rękach nosi ciemne rękawiczki bez palców, a na plecach katanę.

Umiejętności

Opanował Kenjutsu, dzięki czemu dobrze umie posługiwać się mieczem. Hayama stworzył technikę zwaną Shinkūken. Technika ta była w stanie odeprzeć wiele ataków ninja z Iwagakure. Shirakumo jest wysportowany i szybki. Jego ataki opierają się głównie na Taijutsu. Czasami lekceważy swoich wrogów, co jednak nie oznacza, że ich niedocenia.

Część Druga

Historia Konohy

Został przydzielony do patrolu na północnej granicy Konohy wraz z Tekuno, Naruto Uzumakim i Kosuke Maruboshi po inwazji Suny i Oto. Niedługo po rozpoczęciu misji zostali zaatakowani przez batalion ninja z Iwagakure. Hayame został, by zatrzymać wrogich shinobich, aby inni członkowie grupy mogli uciec i zawiadomić wioskę o nieprzyjacielu. Chwilę później Tekuno musiał zostać, ponieważ grupka ninja śledziła resztę drużyny. Tekune i Hayame mieli zająć się ninja. Później Kosuke miał powstrzymać kilku ninja, aby Naruto dobiegł do wioski. Wszyscy oni polegli, a Naruto zawiadomił wioskę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki