Fandom

Naruto Wiki

Hayate Gekkō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Hayate Gekkō[1]

Hayate Gekkō.png

(月光 ハヤテ, Gekkō Hayate)

Debiut

Manga Rozdział 66
Anime Naruto Odcinek 37
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Wielki Sportowy Festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Nozomu Sasaki

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona.svg 2 listopada
Wiek
  • Część I: 23 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 175 cm
Waga
  • Część I: 58 kg
Grupa krwi AB
Zajęcie Egzaminator
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 011671
Wiek Ukończenia Akademii 12
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina 13
Rodzina

Jutsu

Narzędzia

Hayate Gekkō (月光 ハヤテ, Gekkō Hayate) był egzaminatorem podczas eliminacji do trzeciej części Egzaminu na Chūnina.

Przeszłość

Obito's year group.png

Hayate jako dziecko

Jako genin jest przydzielony do zespołu razem z Ibiki Morino i Tokarą. Podczas egzaminu na chūnina zespół Hayate walczył z Anko Mitarashi i jej zespołem.

W anime jest ukazane, iż w pewnym momencie uczył Yugao Uzuki stylu miecza Konohy, czas spędzony na szkoleniu sprawi, iż oboje zakochali się w sobie.

Osobowość

Gekkō wydawał się być spokojnym i opanowanym człowiekiem. Był również opisywany jako indywidualista i delikatny mężczyzna, który miał ogromne poczucie obowiązki obrony wioski, bo ryzykował własnym życiem szpiegując Bakiego i Kabuto. Wydawał się być dobrze znany jak i postrzegany przez swoich kolegów ninja, gdyż nawet Kakashi Hatake był zasmucony informacją o jego śmierci. Opiekował się on również swoja dziewczyną Yugao, co ujawnia gdy jest z nią sam na sam. Pokazuje również troskę o jej samopoczucie, prosząc ją o to, aby uważała na misjach po jej awansie do oddziału ANBU oraz kiedy pędzi do szpitala sprawdzić czy nic się jej nie stało po ataku na jej oddział.

Umiejętności

Niewiele wiemy o umiejętnościach Hayate, jednak możemy się domyślać, że był on silny, ponieważ wybrano go do prowadzenia egzaminu. Jest również szybki, gdyż zablokował on drogę Neji'emu, gdy ten chciał zaatakować Hinatę.

Statystyki

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Szybkość Wytrzymałość Pieczęcie Razem
Pierwszy

4 3 3,5 3,5 2 3 2 3,5 24,5

Część I

Egzamin na Chūnina

Na pierwszy rzut oka, Hayate wyglądał na niezbyt zdrowego. Jego oczy sprawiały, że wyglądał na niedospanego, posiadał również częsty kaszel. Jako Egzaminator Egzaminu na Chūnina sędziował walki oraz decydował kto awansował do następnego etapu. Po zakończonych rozgrywkach w Wieży, Hayate podsłuchał rozmowę między Bakim a Kabuto o zaatakowaniu i przejęciu Konohy przez Sunagakure a także Otogakure.

Po próbie udania się do Trzeciego Hokage i powiedzenia mu o zamiarach dwóch wiosek został zatrzymany i zabity przez Bakiego. W finałach Egzaminu, Genma Shiranui zastąpił zmarłego egzaminatora.

Część II

Światowa Wojna Shinobi

Zostaje wskrzeszony przez Kabuto, aby wykraść z oddziału medycznego zwój z ciałami elitarnych shinobi. Wraz z dwoma innymi ninja, atakuje obóz i odbiera rzekomy zwój. W czasie ataku, w tłumie zauważa swoją dawną ukochaną - Yūgao Uzuki.

Ciekawostki

  • Imię "Gekkō" oznacza "Światło księżyca", a "Hayate" znaczy "Szybki jak wiatr" lub "Huragan".
  • Pomimo jego małej roli, Hayate dzięki głosowaniu został umieszczony w 10 najpopularniejszych zgonach.
  • Według databook'a Naruto:
    • Hayate zaliczył 642 misje, w tym: 56 misji rangi D, 83 misje rangi C, 407 misji rangi B, 96 misji rangi A, oraz 0 misji rangi S.
  • Hayate występuje pod koniec 68 odcinka Naruto Shippūden.

Przypisy

  1. Pierwszy Databook, strona 69

Więcej w Fandom

Losowa wiki