Wikia

Naruto Wiki

Hełmowy rozdzielacz: Jinin Akebino!

Komentarze0
3796stron na
tej wiki

Hełmowy rozdzielacz: Jinin Akebino!

Hełmowy rozdzielacz Jinin Akebino

(兜割! 通草野餌人, Kabutowari! Akebino Jinin)

Dane Odcinka

Poprzedni Dwa słońca!!
Następny Użytkowniczka Stylu Skwaru: Pakura Piasku!
Wątek Światowa Wojna Shinobi

Emisja

Japonia 18 października 2012

Debiut

Jutsu

Fūinjutsu: Koshi Tandan

Hełmowy rozdzielacz: Jinin Akebino! (兜割! 通草野餌人, Kabutowari! Akebino Jinin) jest 284. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Bez żadnych znaków wroga, przezorny Kakashi Hatake mówi Trzeciej Dywizji, by odpoczęła, podczas gdy będą prowadzić półgodzinne warty. Kwatery główne przysyłają gigantyczny zwój i zanoszą go do dywizji, a następnie zwój zostaje przekazany Saiowi przez Kakashiego w celu użycia fūinjutsu, którego nauczył go Danzō Shimura. Rock Lee zostaje przydzielony jako ochroniarz Saia, gdyż jest pozbawiony ochrony podczas wykonywania techniki. Jednakże Sai jest ciągle pełen obaw dotyczących użycia techniki, gdyż wymaga użycia od niego "energii emocji", by sprawić, by była potężna, choć jako ANBU z Korzenia był nauczany o tłumieniu takich rzeczy. Był również zatroskany o fakt, że gdy będzie próbował użyć techniki, istnieje możliwość, iż zostanie pożarty przez negatywne emocje. Gdy nadchodzi drugi dzień, dywizja jest zmuszona walczyć przeciwko Gariemu, Pakurze, Jinpachiemu Munashiemu, Kushimaru Kuriarare, Ameyuri Ringo i Jininowi Akebino — z których wszyscy rozpoczynają taktykę partyzancką, by rozdzielić siły dywizji i pozbyć się ich po kolei, a po zrozumieniu tego, Kakashi wysyła rozkazy do swojej dywizji, by trzymali się razem. Konfrontując się z Jininem, który zabijał ich siły, podczas gdy Sai i Ensui Nara zatrzymali się, by pomóc w pieczętowaniu, Sai początkowo nie jest w stanie użyć techniki. Niemalże będąc całkowicie przytłoczonym przez wspomnienia, Sai wreszcie zrozumiał, że emocje, a nawet negatywne uczucia nie są zawsze szkodliwe i jest nareszcie w stanie użyć Techniki Pieczętowania: Pocisk Wpatrującego Tygrysa Wizji, by zapieczętować Jinina. Kiedy zostaje zapieczętowany, pozostali wskrzeszeni shinobi wycofują się, lecz rozkazano, by ich nie ścigać samotnie.

Napisy Edytuj

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Kakashi Hatake はたけカカシ Hatake Kakashi Kazuhiko Inoue 井上 和彦 Inoue Kazuhiko
Might Guy マイト・ガイ Maito Gai Masashi Ebara 江原 正士 Ebara Masashi
Sai サイ Sai Satoshi Hino 日野 聡 Hino Satoshi
Rock Lee ロック・リー Rokku Rī Yōichi Masukawa 増川 洋一 Masukawa Yōichi
Danzō ダンゾウ Danzō Hiroshi Ito 糸 博 Ito Hiroshi
Ensui エンスイ Ensui Masato Kaji 梶 雅人 Kaji Masato
Jinin Akebino 通草野餌人 Akebino Jinin Hidenari Ugaki 宇垣 秀成 Ugaki Hidenari
Shinobi Zjednoczonych Sił Shinobi 忍連合の忍 Shinobi Rengō no Shinobi Ryūichi Kijima 木島 隆一 Kijima Ryūichi
Taira Kikumoto 菊本 平 Kikumoto Taira
Shinobu Matsumoto 松本 忍 Matsumoto Shinobu

Więcej od Wikii

Losowa wiki