Fandom

Naruto Wiki

Hoheto Hyūga

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Hoheto Hyūga[1]

Hoheto Hyuga.png

(日向ホヘト, Hyūga Hoheto)

Debiut

Manga Rozdział 515
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Ryūichi Kijima Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 29
Kekkei Genkai Byakugan.svg Byakugan
Przynależność
Drużyna Dywizja Ataku z Zaskoczenia
Klan Symbol Hyūga.svg Klan Hyūga

Ranga

Ranga Ninja

Hoheto Hyūga (日向ホヘト, Hyūga Hoheto) jest jōninem z Konohagakure pochodzącym z klanu Hyūga.

Wygląd

Jak wszyscy członkowie klanu Hyūga, posiada białe oczy bez rysów. Ma brązowe włosy, które są związywane supłem ku górze i nosi standardowy mundur Konohy, z ochraniaczem na czoło Sojuszu Shinobi na swoim czole. Ma również zagniecenia wokół oczu.

Umiejętności

Hoheto's Byakugan.png

Hoheto aktywuje Byakugana

Jako członek klanu Hyūga, Hoheto posiada Byakugan, który obdarza go wizją bliską 360° jak również zdolności widzenia obiektów za innymi rzeczami.

Część II

Światowa Wojna Shinobi

Surprise Attack Division En Route.png

Dywizja Ataku z Zaskoczenia

Podczas Światowa Wojna Shinobi, Hoheto jest umieszczony pod dowództwem Kankurō w Dywizji Ataku z Zaskoczenia. Jednakże krótko po postawieniu pułapek napotykają rannego Mutę Aburame. Uświadamiając sobie, że Muta zachowuje się dziwnie, aktywuje swój Byakugan i odkrywa, że wybuchowa glina Deidary jest w pojemniku zamiast kikaichū. Zawiadamia wszystkich o tym fakcie i Ittan reaguje natychmiastowo, rozpoczynając działanie ochronno-wymijające i obniża ziemie, na której są.

Walka Dywizji Ataków z Zaskoczenia.png

Hoheto i jego dywizja stawiają czoła Plutonowi Ataku z Zaskoczenia i Dywersji

Gdy dwa oddziału od zasadzek ścierają się, Hoheto i Tango docierają do Tokumy i Ranki, gdy zostali oni uwolnienie spod kontroli Sasoriego i zabierają ich na leczenie do Kiriego. Podejmując się zadania bycia tylną strażą z Tango, później ostrzega, że Deidara zamienił Shina bombę alarmując wszystkich na czas, by podjęli manewry wymijające.

Później on i część jego dywizji napotykają wsparcie dla Plutony Ataku z Zaskoczenia i Dywersji. Gdy próbowali uciec zostają uderzeni przez Trującą Mgłę Ibuse i ulegają jej paraliżującym efektom. Zostaję jednakże uratowani przez samurajów Piątej Dywizji, którzy zabierają ich do medycznej jednostki na leczenie.

Hoheto jest świadkiem jak Deidara i inni shinobi zostają uwolnieni od Przywołania : Nieczystego Wskrzeszenia Świata.

Ciekawostki

  • Hoheto może pochodzić od pierwszych siedmiu sylab Irohy: I ro ha ni ho he to.
  • W swoim debiutanckim 256 odcinku Shippūdena, Hoheto był mylnie przedstawiany z czarnymi oczami. To zostało później usunięte w kolejnym pojawieniu się.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 211

Więcej w Fandom

Losowa wiki