Fandom

Naruto Wiki

Hokage-Shiki Jijun Jutsu — Kakuan Nitten Suishu

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

  • Wersja Yamato
  • Wersja Hashiramy

Nazwa

Japońska 火影式耳順術 廓庵入鄽垂手
Rōmaji Hokage-Shiki Jijun Jutsu — Kakuan Nitten Suishu
Dosłowna Polska Hokage-Styl Sześćdziesięcioletniej Techniki — Zamknięta Pustelnia Przybywa do Społeczności z Rękami Przynoszącymi Szczęście

Debiut

Manga Rozdział 296
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 5

Dane

Klasyfikacja Ikona Natury Drewna.svg Kekkei Genkai, Ninjutsu
Typ Ikona Natury Drewna.svg Uwolnienie Drewna
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Pieczęci ręczne Dzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran → Małpa → Tygrys
Użytkownicy

Technika Pierwszego Hokage. Dzięki jego wyjątkowym umiejętnościom potrafił on przejmować kontrolę nad wybranym demonem - a konkretnie osłabić go poprzez odebranie mu czakry. Yamato jako jego „następca” odziedziczył po nim te zdolności, za pośrednictwem czego umiał wrócić Naruto z poziomu czteroogoniastego do pierwotnego stanu. Technika polega na wytworzeniu jedenastu drewnianych filarów nabitych kolcami uniemożliwiających celowi uciecze i wyssaniu z niego całej czakry demona, która właśnie kontrolowała jego ciało.Czakra jest absorbowana przez pojawiającą się na prawej dłoni pieczęć mającą postać znaku Kanji. Jeżeli technika jest przeprowadzana na Bijuu, pojawia się znak Kanji ''siad'',jeśli zaś na Jinchuurikim, Kanji odpowiada liczbie ogonów, która już zdążyła wyrosnąć, innymi słowy - etapowi transformacji. Kiedy Jinchuuriki, na którym technika była przeprowadzana już wcześniej, zacznie się przemieniać, pieczęć pojawi się na dłoni, nawet jeśli użytkownik nie znajduje się w tym samym miejscu co Jinchuuriki. Jest wtedy rozgrzana. Dzięki temu Yamato dowiedział się, że w trakcie walki z Peinem Naruto stracił nad sobą panowanie. W tej technice Yamato pomaga również naszyjnik Pierwszego, który nosi Naruto, albowiem hamuje on w pewien sposób czakrę demona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki