Fandom

Naruto Wiki

Hoshigakure

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Hoshigakure

Hoshigakure.png

Nazwa

Japońska 星隠れの里
Rōmaji Hoshigakure
Dosłowna Polska Wioska Ukryta Pośród Gwiazd
Występuje w

Informacje

Kraj Kraj Niedźwiedzi
Lider Hoshikage
Symbol Symbol Hoshigakure.svg

Hoshigakure (星隠れの里, Hoshigakure no Sato; dosł. „Wioska Ukryta Pośród Gwiazd”) to wioska przedstawiona tylko w anime. Została założona przez Pierwszego Hoshikage dwieście lat przed rozpoczęciem serii i jest ulokowana w kraju Niedźwiedzi.

Historia

Historia wioski zaczyna się, gdy pierwszy Hoshikage (nie mający jeszcze wtedy takiego tytułu) widzi spadającą gwiazdę i biegnie za nią. Znajduję ją i wyczuwa wokół niej ogromne skupisko czakry. Wtedy też zostaje założona wioska, a treningi odbywały się wokół gwiazdy. Za czasów trzeciego Hoshikage dwóch Joninów( Natushi i Hotarubi) kradnie gwiazdę widząc jakie treningi przy niej mają przerażające skutki (bardzo sporo shinobi umierało). Zostają jednak złapani przez ANBU i trzeciego Hoshikage, który obiecuje wstrzymać treningi, lecz oni mają opuścić wioskę, gdyby treningi zostały wznowione. Po 10 latach Akahoshi zabija bestialsko trzeciego i wznawia treningi przy gwieździe. Wtedy też Natsuhi kradnie po raz kolejny gwiazdę, lecz musi ją oddać ze względu na to, że Akahoshi porwał jej syna, Sumaru i powiedział, że go zabije. Natsuhi zostaje zabita, a wkrótce po tym zostaje wyjawiony mroczny Akahoshiego, który chwile wcześniej został Czwartym. Wioska odwraca się od niego, a wtedy ten łączy się z gwiazdą zyskując niesamowitą siłę i moc. Ostatecznie duch Natsuhi daje moc Naruto, dzięki której pokonał Akahoshiego, a gwiazda została zniszczona. Shinobi gwiazdy w Konosze zostali uleczeni z choroby wywołanej treningami przy gwieździe, a dalsza historia nie jest znana.

Ciekawostki

  • Według Sumaru, nazwa wioski pochodzi od tego, że z niej widać mnóstwo gwiazd na niebie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki