Fandom

Naruto Wiki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Iou.jpg

(イオウ, )

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yasuo Muramatsu

Dane Osobowe

Zajęcie Wynalazca Narzędzi Ninja
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Jutsu
Narzędzia

(イオウ, ) jest wynalazcą narzędzi ninja dla Wioski Ukrytego Liścia, jego pomocnikiem w tym zajęciu jest Shōseki.

Opis

Większość wykreowanych przez niego dzieł, jest niemożliwe do wykorzystania i całkowicie bezużyteczne. Zakłada się, że jego centrum badań zostało przeniesione z Konohy ze względu na liczne wybuchy, które jak Iō twierdzi, są wyzwoleniem jego pomysłów.

Osobowość

Iō ma bardzo ekscentryczną osobowość i kocha tworzyć broń, nie myśląc o konsekwencjach, nawet tworząc bronie, które były nie możliwe do użycia lub nie miały żadnego zastosowania. Pokazał też wielką lojalność wobec wioski, odmawiając stworzenia broni dla kogoś innego.

Wygląd

Iō jest łysiejącym mężczyzną o siwych włosach, małych wąsach i koziej bródce. Nosi rękawiczki z bandażami dookoła jego rąk, kurtkę z wysokim kołnierzem, czarne spodnie, sandały oraz fartuch z symbolem wioski.

Część II

Historia Konohy

Drużyna Gaia (bez ich kapitana i Naruto, w zastępstwie za Lee) trafiają do centrum badań, aby zdobyć nowe kunaie, wybuchowe notki itd. dla wioski. Podczas sprawdzania ich, trójka młodych ninja zauważa, że Iō i Shōseki docierają do prawdziwego laboratorium badawczego, gdzie są prowadzone badania nad najnowszą bronią wynalazcy. Nagle dwóch shinobi, Gameru i Kusune dotarli do laboratorium badawczego i żądali wydania im najnowszej broni Iou. Obaj posiadali dwa prototypy specjalnych narzędzi, które Shōseki im sprzedał. Aby powstrzymać złodziei Iō, daje Tenten Jidandę, bardzo potężną broń ofensywną, która pozwoliła na pokonanie zbirów. Wynalazca zabiera z powrotem Jidandę, twierdząc że musi nad nią trochę jeszcze popracować. Lata później Tenten i Neji idą z powrotem do laboratorium, aby zdobyć nowe narzędzia po zniszczeniu Konohy przez Paina.

Więcej w Fandom

Losowa wiki