Fandom

Naruto Wiki

Ibuse

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ibuse

Salamandra Hanzo.png

(イブセ, Ibuse)

Debiut

Manga Rozdział 369
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Dane Osobowe

Gatunek Salamandra olbrzymia japońska
Wiek
  • Część II: 55
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność Symbol Amegakure.svg Amegakure
Jutsu
Narzędzia

Ibuse (イブセ, Ibuse) jest trującą salamandrą przyzywaną przez Hanzō. Był na tyle dużym zwierzęciem, że Hanzō mógł stać mu na głowie podczas walki.

Przeszłość

Ibuse brał udział w walce Hanzō z Tsunade, Jiraiyą i Orochimaru. Ponadto wiele razy walczył z Chiyo.

Umiejętności

Ibuse jest potężnym przywoływanym zwierzęciem, które brało udział w walkach przeciwko potężnym shinobi pozostając w nienaruszonym stanie.

Trucizna

Ibuse poison mist.png

Ibuse tworzy trującą mgłę.

Ibuse jest w stanie używać techniki Trującej Mgły, która bardzo szybko rozprzestrzenia truciznę po całym ciele ofiary i może okazać się śmiertelna, jednak skutki jej działania mogą być zwalczane właściwym antidotum. Trucizna po wytworzeniu musi być przechowywana w sumie 5 minut w ciele Ibuse przed ponownym atakiem.

Ibuse jest w stanie ukryć się i przemieszczać pod ziemią. Po takim manewrze może pojawić się ponownie pod przeciwnikami Hanzō i połknąć ich, po czym trzymać w pysku, dopóki nie zginą na skutek zatrucia.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Ibuse swallows Mifune.png

Ibuse połyka Mifune.

Podczas gonitwy za Wydziałem Ataku z Zaskoczenia Hanzō wezwał Ibuse, który od razu użył dużej ilości trucizny, aby uniemożliwić shinobim ucieczkę. Hanzō zeskoczył ze swojej salamandry, aby z nimi skończyć, jednak zostali uratowani przez grupę samurajów. Chiyo powiedziała samurajom, że pomiędzy atakami trucizną jest 5 minut, w tym czasie trucizna jest uzupełniana. Z tego powodu Hanzō kazał Ibuse ukryć się pod ziemią. Później pojawił się pod Mifune, połykając go. Mifune rozciął jego głowę aby uciec.

Więcej w Fandom

Losowa wiki