Fandom

Naruto Wiki

Icha Icha

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Icha Icha

Icha0.jpg

Nazwa

Japońska イチャイチャ
Rōmaji Icha Icha

Debiut

Manga Rozdział 3
Anime Naruto Odcinek 3
Film Naruto film: Starcie ninja w Kraju Śniegu
Gra Naruto: Clash of Ninja
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Icha Icha (イチャイチャ, Icha Icha) to seria nowel napisanych przez Jiraiyę. Znane są nam ze względu na to, iż Kakashi Hatake jest wielkim fanem tych książek i nie ukrywa się z tym, czytając nowele dosłownie wszędzie. Seria jest połączeniem komedii, dramatu, ukazuje skomplikowane relacje damsko-męskie. Icha Icha przeznaczona jest dla czytelników, którzy ukończyli 18 lat.

Znane Książki:

  • 'Eldorado flirtujących' (イチャイチャパラダイス, Icha Icha Paradaisu) to pierwsza książka z serii. Okładka jest pomarańczowa, widniejąca na niej ilustracja przedstawia rozochoconego mężczyznę goniącego za wesołą kobietą. Książka zyskała taką popularność, że doczekała się ekranizacji, w której zagrała Yukie Fujikaze.
  • 'Bijatyka flirtujących' (イチャイチャバイオレンス, Icha Icha Baiorensu) jest druga książką z serii. Na czerwonej okładce widzimy kobietę bijącą jakiegoś mężczyznę. Ta książka również doczekała się ekranizacji.
  • 'Taktyki flirtujących' (チャイチャタクティクス, Icha Icha Takutikusu) to trzecia i prawdopodobnie ostatnia książka z serii. Na zielonej okładce widnieje kształt myśliciela oraz poskreślane serca. To dzięki tej książce Wydział Kryptologii w Konosze mógł odszyfrować zostawioną przez Jiraiyę wiadomość, że "Ten prawdziwy nie jest z nimi".

Ciekawostki

  • W 177 odcinku serii Pierwszej Naruto napisał swoją własną książkę Icha Icha, którą przypadkowo wysłał do daimyō Kraju Kłów. Był on pewien, że prezent pochodzi od daimyō Kraju Pazurów. Niespodziewanie ta pomyłka pomogła zażegnać spór między dwoma krajami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki