Fandom

Naruto Wiki

Ichi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ichi

Ichi.jpg

(, Ichi)

Debiut

Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Yoshimitsu Shimoyama Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Góra Shumisen
Drużyna Drużyna Hiruko
Jutsu

Ichi (, Ichi) jest antagonistą z trzeciego filmu Naruto Shippūden. Jest shinobim oraz jednym z trzech sługów Hiruko, wraz z Ni i San.

Wygląd

Ichi jest wysokim, chudym mężczyzną, który jest lustrzanym odbiciem Sana, z zastrzeżeniem, że ma tylko jeden znak na czole. Posiada tatuaż na plecach, który jest taki sam, jak lewej dłoni Hiruko.

Umiejętności

Posiada przyzwoitą ilość energii taijutsu dzięki czemu udało mu się utrzymać Drużynę Gaia, unikając wszelkich ataków Lee, przy jednoczesnym zachowaniu zwiększonej ilości węży, które mogły więzić Tenten i Nejiego. Walczy za pomocą węży, który połączyły się z jego ramieniem przez Kimera no Jutsu. Mógł użyć węży, tworząc sieci do przechwytywania i atakowania kilku wrogów. Mogą również strzelać pociskami. Według Niego, posiada większy niż średni poziom chakry.

Podczas filmu

Ichi został wysłany przez Hiruko, aby nikt nie mógł ingerować podczas przyjścia Kakashiego. Następnie walczy z drużyną Gaia i zostaje pokonany przez Lee oraz Nejiego, którzy wykorzystali swój atak kombo. Podczas nieprzytomności, zostaje wezwany przez Sana, który pochłania go i Ni, stając się potworną chimerą. Konoha 11, z wyjątkiem Sakury i Naruto walczyli z bestią i udało się im powstrzymać go, dopóki nie przyzywa go Hiruko. Wszyscy jednak spotykają się ponownie, i odnoszą porażkę przez zjednoczoną serię ataków całej grupy.

Ciekawostki

  • Ichi oznacza pierwszy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki