Fandom

Naruto Wiki

In'yu Shōmetsu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

In'yu Shōmetsu[1]

Secret Healing.png

Nazwa

Japońska 陰癒傷滅
Rōmaji In'yu Shōmetsu
Dosłowna Polska Niszczenie Ran Leczeniem Yin

Debiut

Manga Rozdział 168
Anime Naruto Odcinek 95
Gra Naruto: The Broken Bond

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Ranga Ranga A
Klasa Uzupełniająca

Inne Jutsu

Podobne jutsu

Saibō no Kasseijutsu

Użytkownicy

Technika polegająca na przewidzeniu, jaki punkt zaatakuje wróg i dostarczeniu do niego zawczasu leczenia, minimalizując obrażenia. Użytkownik koncentruje czakrę na tym punkcie i rozpoczyna proces regeneracji komórek, jeszcze zanim obszar docelowy zostanie uszkodzony. Wykorzystując mimikę twarzy przeciwnika i jego ruchy oraz szybkość i siłę techniki, użytkownik analizuje wszystko w jednej chwili i wyciąga dokładny wniosek, gdzie atak trafi. Jeszcze bardziej, niż dokładne przewidywanie ataku przeciwnika czy umiejętność natychmiastowej oceny sytuacji, jest konieczna wielka sprężystość, zatem można powiedzieć, że to jutsu jest zastrzeżone dla Kabuto.

Twierdzi on, że ta technika jest powodem, dla którego Orochimaru tak bardzo go sobie ceni, gdyż może eksperymentować na ludziach znacznie dłużej, niż jest to zazwyczaj możliwe. Jutsu będzie cały czas leczyć komórki, dopóki użytkownikowi nie wyczerpie się czakra, jest zatem możliwe, że rany pozostaną nie do końca wyleczone po zakończeniu jutsu.

Ciekawostki

  • W anime po powrocie Tsunade do Konohagakure i oszacowaniu szans Rocka Lee - wróciła myślami do momentu gdy zobaczyła, jak Kabuto wytrzymał Rasengan Naruto. Tsunade zastosowała technikę Kabuto jako inspirację do rozszerzenia na operację zagrażającą życiu i zwiększyła szansę przeżycia Lee z 50% do 58%.[2]

Źródła

  1. Drugi Databook, s. 201
  2. Naruto odcinki 99-100

Więcej w Fandom

Losowa wiki