Fandom

Naruto Wiki

Inabi Uchiha

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Inabi Uchiha[1]

Uchiha Inabi.png

(うちはイナビ, Uchiha Inabi)

Debiut

Manga Rozdział 221
Anime Naruto Odcinek 129
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2

Głos

Japoński Yoshimitsu Shimoyama Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część I: 25 (Nie Żyje)
Kekkei Genkai Potrójny Sharingan.svg Sharingan
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Symbol Oddziałów Policji.svg Wojskowe Policyjne Siły Konohy
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Inabi Uchiha (うちはイナビ, Uchiha Inabi) był policjantem Wojskowych Policyjnych Sił Shinobi i członkiem klanu Uchiha.

Przeszłość

On i dwóch innych oficerów, Yashiro i Tekka, przepytywali Itachiego Uchiha na temat tego co robił, podczas gdy Shisui Uchiha rzekomo popełnił samobójstwo. Powiedział, że mają zamiar zbadać tą sprawę dogłębnie i gdy zaprezentowali list samobójczy Shisuiego, stwierdził, że ktoś kto posiada Sharingana mógłby bezproblemowo podrobić pismo. Wtedy zostawiają list, na co Itachi odpowiada im, by poprosili również ANBU o zbadanie sprawy. Gdy przeszli, zachowując się fałszywie rzucają komentarz na temat zaangażowania Itachiego w sprawę, na co Itachi obraził i zaatakował ich. Mając dość Itachiego, mężczyźni poprosili Fugaku, który właśnie przybył, by wydał rozkaz aresztowania Itachiego. Jednakże po tym jak Itachi przeprosił i Fugaku rzucił wymówką, że Itachi jest obciążony innymi obowiązkami mężczyźni odeszli.

Inabi został później zamordowany podczas masakry klanu Uchiha.

Wygląd

Inabi ma czarne włosy dosięgające ramion i ciemne oczy. Nosi standardowe ubranie klanu Uchiha, które składa się z bluzy o długim rękawie i wysokim kołnierzu, i dopasowane spodnie. Jako członek sił policji, nosi standardowy strój shinobi z Konohy z symbolem sił policji na ramieniu.

Umiejętności

Sharingany.jpg

Inabi z aktywowanym Sharinganem

Jako Uchiha, Inabi był jednym z członków, którzy byli w stanie obudzić kekkei genkai jego klanu: Sharingan, który obdarzał go podstawowymi zdolnościami jak na przykład widzenie przepływu czakry, zdolność do łatwego rozpoznawania genjutsu i różnych form czakry, niektóre zdolności przewidywania ruchów, jak również zdolność kopiowania technik, które użytkownik widzi. To że później został wskrzeszony przez Kabuto oznacza, że był bardzo uzdolnionym shinobi za życia. Nosił miecz, co wskazuje, że był wyszkolony w kenjutsu.

Część II

Chikara

Inabi and Kabuto.png

Inabi wskrzeszony.

W anime, Kabuto wskrzesza go do ataku na Wioskę Tonika. Kilka dni później, Inabi ponownie zostaje wezwany do walki z Shiseru i siłami zbrojnymi wioski Hachō i zostaje wezwany do swojej trumny, gdy Kabuto się wycofuje.

Uchiha zostaje ponownie wezwany do walki z Naruto i Sakurą a później z resztą wsparcia z Konohy. Inabi zostaje ostatecznie związany przez technike Shikamaru, aż do czasu gdy Dziwięcioogoniasty klon Naruto atakuje, wchodząc na Inabiego i innych związanych wskrzeszonych shinobi. Po raz kolejny, jest widziany wraz z Kabuto, gdy próbują przesłuchać Dokku. Gdy Dokku próbował zaatakować Disonasu za masakrę jego wioski, Inabi obezwładnia go.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 168

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki