Fandom

Naruto Wiki

Indra Ōtsutsuki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Indra Ōtsutsuki

Indra Ōtsutsuki Infobox.png

(大筒木インドラ, Ōtsutsuki Indora)

  • Geniusz Ninshū (忍宗の天才, Ninshū no Tensai)

Debiut

Manga Rozdział 462
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 4 Stycznia
Gatunek Hybryda Człowiek/Kosmita
Wiek Nie Żyje
Kekkei Genkai
Klasyfikacja Sensor
Klan Symbol Ōtsutsuki.svg Klan Ōtsutsuki
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Indra Ōtsutsuki (大筒木インドラ, Ōtsutsuki Indora) był starszym synem Mędrca Sześciu Ścieżek oraz twórcą ninjutsu. Był także protoplastą klanu Uchiha.

Przeszłość

Hagoromo and his two sons.png

Indra i Asura wraz z ich ojcem.

Indra był pierwszym synem Hagoromo i odziedziczył po nim jego oczy, potężną czakrę oraz energię duchową. Od najmłodszych lat, wykazywał wielki talent w kierunku ninshū i czegokolwiek w co używał swojego umysłu. Ostatecznie doszedł do przekonania, że ​​nie potrzebował pomocy i wybrał samotne życie. Kiedy Hagoromo był na łożu śmierci, wybrał jego młodszego brata do kontynuowania jego marzenia o ustanowieniu pokoju w świecie ninja.

Zły i zazdrosny, że ojciec go nie wybrał oraz skuszony przez Czarnego Zetsu, Indra walczył z Asurą by odebrać to na co czuł, że zasłużył. Jego potomkowie, znani jako klan Uchiha, kontynuowali walkę z potomkami młodszego brata, którzy znani są jako klan Senju.[1]

Osobowość

Uznając swoje talenty, Indra stał dumny i niezależny, zdecydowany iść własną drogą bez pomocy. Uważał, że siła i moc są ostatecznym kluczem do pokoju, i choć bardzo kochał swojego ojca, skrytykował jego decyzję, by to jego młodszy brat kontynuował jego wolę.[1]

Wygląd

Indra miał długie brązowe włosy z dwoma lokami po obu stronach twarzy owiniętymi bandażami. Jego brwi były krótko przystrzyżone, co w dawnej Japonii oznaczało wysoki status społeczny i miał niebieskie oznaczenia wokół oczu. Nosił jasno kolorowe kimono przyozdobione magatamami wokół wysokiego kołnierza i spięte ciemnym pasem. Pod tym wszystkim nosił czarny strój obejmujący całe ciało. Nosił również zbroję. Później miał bardzo długie włosy.

Umiejętności

Indra's Susanoo.png

Susanoo Indry.

Mangekyō Sharingan Indra.svg

Prawdopodobny wzór Mangekyō Sharingana Indry.

Od najmłodszych lat, Indra był uznawany za geniusza, nawet przez jego legendarnego ojca. Po ojcu odziedziczył potężną czakrę i energię duchową oraz posiadał słabszą wersję dōjutsu ojca, którym stał się Sharingan, jak również jego wyższą formę, Mangekyō Sharingan. Kiedy jest po raz pierwszy widziany, oczy Indry, mają wzór podobny do spirali, która wychodzi z źrenic i obejmuje całe tęczówki, prawdopodobnie jest to jego forma Mangekyō Sharingana. W anime wzór jego Mangekyō Sharingana jest taki sam jak Sasuke.

Dzięki temu dōjutsu stał się pierwszym użytkownikiem Susanoo i mógłby używać ustabilizowanej formy. Indra również dzierżył miecz w walce.

Dziedzictwo

Indra's Successor.png

Indra odrodzony w Sasuke.

Hagoromo zauważył, że czakra Indry pozostała po tym jak jego ciało zostało zniszczone i odrodziła się w różnych osobach w historii. Madara Uchiha, jego wcielenie, pomógł stworzyć pierwszą wioskę ninja ​​z reinkarnacją Asury, którą był Hashirama Senju. Jednakże trafił na ścieżkę ideologii Indry z powodu różnych zdarzeń i ciągle szukał więcej mocy. Jego rosnące ambicje doprowadziły go pożądania i ostatecznie kradzieży DNA Hashiramy i wszczepienie go sobie przez co przypadkowo zyskał część czakry Asury. W wyniku tego Madara przebudził Rinnegana. Po śmierci Madary, czakra Indry odrodziła się Sasuke Uchiha.

Według Czarnego Zetsu, reinkarnacje Indry i Asury są prawie zawsze w konflikcie ze sobą i rzadko kiedy współpracują ze sobą. Naruto i Sasuke to jeden z wyjątków, zakładając, że inne wyjątki istniały przez wieki.

Ciekawostki

  • Rywalizacja Indry i Asury oraz ich potomków (Uchiha i Senju) wywodzi się z religii buddyjskich i hinduistycznych, gdzie bogowie, prowadzeni przez Indre, ciągle walczą z Asurami.

Źródła

  1. 1,0 1,1 Naruto rozdział 462, strony 12-13

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Indra Ōtsutsuki

  • Podobieństwa

    11 wiadomości
    • W tym temacie można spekulować w nieskończoność, jednakże według mnie na 99% jest to mangekyou sharingan. W końcu jesteśmy pewni, ...
    • Jako, że był porotoplastą Uchiha to jego MS nie musiał powodować ślepoty. Pewnie w następnych pokoleniach powstał taki efekt uboczny, ...

Więcej w Fandom

Losowa wiki