Fandom

Naruto Wiki

Isaribi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Isaribi

Isaribi.png

(漁り火, Isaribi)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 169
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Sayaka Aida

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Przynależność Symbol Kraju Morza.svg Kraj Morza
Typy Natury

Jutsu

Isaribi (漁り火, Isaribi) jest obywatelką kraju Morza. Była ludzkim obiektem badań pod kontrolą Amachiego, który wykorzystywał ją do pracy dla Orochimaru.

Przeszłość

Isaribi była częścią testów, które miały dać shinobiemu zdolność oddychania i pracowania pod wodą. Isaribi była jedną z pierwszych badanych i nie była ostateczną wersją. Wróciła do Kraju Mórz, aby szpiegować przypływające lub odpływające statki. Ze względu na opatrunki, które kryły jej pokryte łuskami części ciała, mieszkańcy atakowali ją i niszczyli jej rzeczy. Obawiali się jej i nienawidzili, bo była jedyną osobą, która powróciła z zatoki. Z tego też powodu dziewczyna traktowała bardzo cynicznie każdego, kto starał się zaprzyjaźnić z nią (miała dużo nieufności wobec Naruto, gdy spotkali się pierwszy raz). Z tych wielu powodów, żyła w ciągłej nienawiści. Naruto uważał Isaribi za bardzo podobną do siebie, jeśli nie identyczną z powodu przejść.

Część I

Misja Złapania Kaimy

Isaribi's Kaima Form.JPG

Isaribi w formie Kaimy

Isaribi zostało obiecane, że wróci do ludzkiej postaci, gdy spełni rozkazy Amachiego. W tym celu atakowała statki i zabijała wielu marynarzy pod postacią Kaimy, potwora morskiego. Naruto był w stanie dotrzeć do niej poprzez rozmowę, powodując, że zdała sobie sprawę, że tak naprawdę przez zabijanie tych ludzi staje się potworem, zaś wygląd o niczym nie świadczy. Dodatkowym faktem jej przemiany (wewnętrznej) było to, że dowiedziała się, że Uzumaki ma w sobie Dziewięcioogoniastego i stara się pokazać jakim jest, a nie co w sobie ma. Po klęsce Amachiego, ten wyznał jej, że nie ma pojęcia jak ją wyleczyć planował ją zabić, gdy nie byłaby już przydatna. Wróciła z Uzumakim do Konohy, mając nadzieję, że Tsunade może ją uleczyć.

Ciekawostki

  • W przeciwieństwie do Amachiego, podczas powrotu do ludzkiej postaci ubrania Isaribi są w jakiś sposób nienaruszone.

Więcej w Fandom

Losowa wiki