Fandom

Naruto Wiki

Ishikawa

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ishikawa

1sttsuchikage.png

(初代土影, Ishikawa)

  • Pierwszy Tsuchikage (初代土影, Shodai Tsuchikage)

Debiut

Manga Rozdział 575
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Byka.svg 6 Maja
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 145 cm
Waga
  • Część II: 46,6 kg
Zajęcie Tsuchikage
Przynależność Symbol Iwagakure.svg Iwagakure
Klan Symbol Kamizuru.svg Klan Kamizuru (Tylko Anime)

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Ishikawa (初代土影, Ishikawa) był Pierwszym Tsuchikage (初代土影, Shodai Tsuchikage; dosł. „Pierwszy Cień Ziemi”), który utworzył Iwagakure w Kraju Ziemi. W anime stwierdzono również, że był członkiem klanu Kamizuru.

Przeszłość

First Gokage summit.png

Pierwsze w historii spotkanie Pięciu Kage.

Na pierwszym spotkaniu pięciu Kage, on, wraz z , siedział obok innych. Zauważył, że przyszedł w dobrej wierze, aby poprzeć spotkanie pięciu Kage, ale zauważył także, że nie porozumieją się tak łatwo. Wyraził oburzenie, gdy Pierwszy Kazekage zaproponował, by Sunagakure zamiast otrzymać jedną z ogoniastych bestii dostała część ziemi Konohagakure i 30% z tego co zapłacą inne wioski. Ponieważ wybuchł konflikt, Hashirama Senju złożył prośbę do nich aby zjednoczyli się dla dobra przyszłych pokoleń.

Stone Monument1.png

Pierwszy rozmawia z Ōnokim.

W pewnym momencie jako Tsuchikage, wyznaczył młodemu Ōnokiemu wyczyszczenie Monumentu Skały ich wioski. Wyjaśnił Ōnokiego, że kamień był symbolem twardej, niewzruszonej woli shinobi z Iwagakure i o tym, że Ōnoki też posiada tę wolę.[1]

Osobowość

Tsuchikage wydaje się być spokojną osobą z mądrością odpowiadającą jego wiekowi. Stwierdził, że jest w stanie powiedzieć wartość kamienia jak również wolę osoby tylko przez spojrzenie na nią i zaoferował młodemu Ōnokiemu porady na temat znalezienia jego własnej silnej woli. Miał również tendencję do odnoszenia się do skał i ich właściwości podczas mówienia..[1]

Wygląd

Shodai Tsuchikage1.png

Ishikawa w kapeluszu Tsuchikage.

Pierwszy był starym człowiekiem z najeżonymi wąsami i długą brodą, które miały czarne oznaczenia przechodzące przez nie. Miał skłonność do zeza lub otwierania jednego oka. Nosił tradycyjny strój Kage, który składał się z luźno przylegającej sukni, z którą nosił szarfę wokół bioder i na ramionach. Miał także zwyczajny kapelusz Kage.

Umiejętności

Choć nie wiele wiadomo o jego zdolnościach, Pierwszy wykazał zdolność do latania jak jego następcy.[2] Anime również nawiązało do faktu, że mógł używać ninjutsu bazującego na insektach jako swój styl walki.

Część I

Poszukiwanie Bikōchū

W anime, gdzie jego historia jest rozszerzona, zostaje odkryte, że po śmierci Tsuchikage jego wnuczka, Suzumebachi szukała świętych zwojów, które zawierały sekretne techniki sztuki poskramiania owadów. Ona i jej bracia wyruszyli, by znaleźć bikōchū, który pomógłby im, ale zostają zatrzymani przez grupę ninja Konohy.

Część II

Kaguya Ōtsutsuki Atakuje

Combined Kage summoning.png

Wzywanie dusz zmarłych Kage.

Podobnie jak reszta zmarłych Kage, jego dusza została wezwana ze świata zmarłych przez Hagoromo Ōtsutsuki do pomocy w walce z Kaguyą.

Cytaty

  • (Do Ōnokiego) "Jeśli porzucisz swoją wolę podczas uderzenia w ścianę… zaczniesz usprawiedliwiać się i zdobędziesz nienawiść zamiast swojej determinacji. Słuchaj teraz… musisz robić kroki do przodu, nie rezygnując ze swojej woli!"[3]

Źródła

  1. 1,0 1,1 Naruto rozdział 575, strony 8-11
  2. Naruto rozdział 575, strona 8
  3. Naruto rozdział 575, strony 10-11

Więcej w Fandom

Losowa wiki