FANDOM

Izumo Kamizuki (神月イズモ, Kamizuki Izumo) jest chūninem z Konohagakure.

Osobowość

Izumo jest rozsądny i zawsze trzyma się zasad, jakie go obowiązują.

Wygląd

Izumo ma czarne oczy i brązowe, średniej długości włosy, które przykrywają mu jedno oko. Na głowie ma opaskę w formie bandany. Nosi standardowy ubiór shinobich z Konohy: zieloną kamizelkę, a pod nią granatowy strój, który przykrywa mu podbródek.

Umiejętności

Podczas walki z Akatsuki, a dokładniej z Kakuzu, Izumo użył
300px-Water Release Syrup Capture Field

Izumo używający Pola Chwytającego Syropu

Pola Chwytającego Syropu do pokrycia ziemi lepką warstwą mazi, by unieruchomić Kakuzu. W tym czasie Kotetsu rozpoczął atak na zatrzymanego wroga.

Część I

Egzamin na Chūnina

Gdy po raz pierwszy Izumo i Kotetsu zostali pokazani podczas egzaminu, byli przebranymi geninami. Starali się pokonać tych, którzy próbowali wziąć udział w egzaminie, testowali nowych uczestników. Kiedy Tsunade objęła posadę Hokage, Izumo i Kotetsu byli jej asystentami oraz strażnikami bram do Konohy.

Ratowanie Sasuke

On i Kotetsu Hagane stali się asystentami Piątego Hokage. Odnaleźli Sakurę zaraz po tym, gdy Sasuke odszedł z Konohagakure. Natychmiast powiadomili Tsunade o tym incydencie.

Część II

Hidan i Kakuzu

Izumo i Kotetsu zostali przyjęci do Nijū Shōtai, drużyny, której liderem został Asuma Sarutobi. Ich misją było znalezienie członków Akatsuki w Kraju Ognia. Razem atakowali bardzo skutecznie, jednak zginął przy tym ich lider, padłszy ofiarą śmiertelnej techniki Hidana. Asuma zginął, jednak nie udało im się ich złapać ani zabić.

Inwazja Paina na Konohę

Później, po inwazji Paina, on i Kotetsu byli widziani, jak pomagali odbudowywać wioskę z Genmą i Yamato.

Historia Konohy

Kiedy Kotetsu jest blski śmierci Izuma ratuje go, tym samym pokonując "Strusia-Ninja".

Pusty okres

Filmy

Ciekawostki

  • W grach, nazwisko Izumo pisze się Kozuki a nie Kamizuki.

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 76
  2. Trzeci Databook, strona 65
  3. Czwarty Databook, strona 209