Fandom

Naruto Wiki

Jashin

3991stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Symbol Jashina.svg.png

Symbol Jashina

Jashin (ジャシン; dosł. „zły bóg, złe serce”) jest bogiem czczonym w Jashiniźmie (ジャシン教, Jashinkyō). Jednym z jego wyznawców jest Hidan. Jashin nakazuje swoim wyznawcom siać zniszczenie i śmierć. Hidan modlił się do niego zawsze przed walką o "zabijanie dobra". Jeśli mu się nie powiodło lub nie mógł zabić modlił się o przebaczenie.

W trakcie składania ofiary kolor skóry Hidana zmienia się po spożyciu krwi oponenta. Przybiera kolor czarny z białym wzorem w kształcie szkieletu, symbol absolutnej śmierci. Rysuje symbol Jashina z własnej krwi na ziemi, po czym staje w jego środku. Rytuał polega na tym, że każdy ból fizyczny jaki odczuwa Hidan odczuwa także osoba, której krew spożył wcześniej. Dlatego także, aby łatwo zakończyć rytuał i nie przedłużać, ostatnim ciosem jaki zadaje sobie a zarazem przeciwnikowi jest przebicie serca. Technika ta nazywa się Jujutsu: Shiji Hyōketsu.

Hidan jest "udanym eksperymentem sekretnego jutsu religii Jashin", co pozwala stać mu się nieśmiertelnym. Używa tego podczas rytuałów, kiedy to rani siebie śmiertelnie a zabija przeciwnika.

Ciekawostki

  • Wbrew pozorom, mimo "nieśmiertelności" użytkownik odczuwa ból.

Więcej w Fandom

Losowa wiki