FANDOM

Jedenastka Konohy

Konoha 11 Part I

(木ノ葉の11人, Konoha no jūichinin)

  • Dziewiątka Nowicjuszy (新人9人, Rūkī Nain)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 197
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Anime i Film

Informacje o drużynie

Członkowie
Przynależność
Jedenastka Konohy (木ノ葉の11人, Konoha no jūichinin) była to wspólna nazwa czwórki drużyn, którzy byli geninami. Ich dowódcami byli: Kakashi Hatake, Kurenai Yūhi, Might Guy oraz
200px-Konoha 11

Członkowie Jedenastki Konohy, od lewej do prawej: Neji, Tenten, Lee, Ino, Chōji, Shikamaru, Naruto, Sakura, Hinata, Kiba i Shino.

Asuma Sarutobi. Jedenastka Konohy jest przydzielana do różnych misji, której żaden z innych doświadczonych ninja nie może wykonać. Ich głównym celem jest dobro i ochrona wioski. Podczas egzaminu na chūnina, będąc świeżo po Akademii, drużyny 7, 8 i 10 byli zdolni do awansowania na range chūnina. Wcześniej byli nazywani Dziewiątką Nowicjuszy (新人9人, Rūkī Nain), jednak po dołączeniu drużyny Guya stali się jedenastką. Nazwa „Konoha” pochodzi od nazwy wioski a „Jedenastka” od liczby geninów w grupie. Ogólnie rzecz biorąc, nazwa grupy powinna brzmieć „Dwunastka Konohy”, jednak po odejściu Sasuke została już tylko jedenastka. Z wyjątkiem Naruto Uzumakiego, wszyscy awansowali na rangę chūnina podczas przerwy. Neji Hyūga był jedynym z grupy, któremu udało się zostać jōninem. Cała Jedenastka była przygotowywana do rozkazu przywrócenia do wioski Sasuke, a zarazem skierowanie go na dobry tor. Jednak cel drużyny się zmienił, od kiedy Naruto powiedział, że sam załatwi powrót młodego Uchihy. Pomimo tego, że Sai został zastąpiony w drużynie 7 zamiast Sasuke, nie jest uważany za członka.

Drużyna Kakashiego

Główne artykuły: Drużyna Kakashiego, Kakashi Hatake, Naruto Uzumaki, Sakura Haruno i Sasuke Uchiha.

Drużyna Kakashiego to grupa do której należą głowni bohaterowie: Naruto Uzumaki, Sakura Haruno oraz Sasuke Uchiha. Skład prowadzi Kakashi Hatake, który, jak się okazuje, posiada rangę jōnina oraz ANBU. Początki drużyny nie były ciekawe ‒ nie byli zgraną drużyną. Różowowłosa dziewczyna po uszy zakochana w młodym Uchiha, który był samolubny, twierdził iż pozostała dwójka będzie jedynie mu zawadzała oraz nadpobudliwy Uzumaki, zadurzony w partnerce z grupy, zaś nienawidzący Sasuke. Wszystkie uczucia przekładali na walkę, co, jak się okazuje, niekorzystnie wpływa na sytuację drużyny. Pierwsze posunięcia w walce naszej trójki zauważamy na treningu u swojego sensei. Zadanie polegające na zdobyciu dwóch dzwoneczków przypiętych u jego pasa zakańcza się niepowodzeniem młodych geninów. Praca zespołowa nie jest im znana. Dwóch chłopaków działających wyłącznie na własną rękę oraz dziewczyna przeraźliwie zatroskana o ciemnowłosego. Z czasem zmieniło się to. Członkowie zaczęli się do siebie przyzwyczajać, a potem zaprzyjaźniać co ułatwiło im wykonywanie misji i pomogło trwać w pracy zespołowej.

Drużyna Kurenai

Główne artykuły: Drużyna Kurenai, Kurenai Yūhi, Hinata Hyūga, Kiba Inuzuka oraz Shino Aburame.

Drużyna Kurenai to drużyna, której liderką jest Kurenai Yūhi. Jej członkowie to: Shino Aburame, Kiba Inuzuka oraz Hinata Hyūga. Grupa została jakby zlikwidowana, ponieważ Kurenai (liderka) zaszła w ciążę. Drużyna 8 to drużyna w której każdy ma zdolności poszukiwawcze. Shino to uzdolniony młodzieniec, który pochodzi z klanu Aburame ‒ kontroluje owady (używa ich w walce), a w zamian one żywią się jego czakrą. Natomiast Kiba to członek klanu Inuzuka, chłopiec ma wyostrzony węch ‒ wspaniale współpracuje ze swoim psem Akamaru. Hinata to nieśmiała dziewczyna, która tak jak jej kuzyn Neji pochodzi z klanu Hyūga, dzięki klanowym technikom wykorzystujących kekkei genkai ‒ Byakugan potrafi znaleźć osoby w pobliżu kilku kilometrów od siebie.

Drużyna Asumy

Główne artykuły: Drużyna Asumy, Asuma Sarutobi, Ino Yamanaka, Chōji Akimichi i Shikamaru Nara.

Drużyna Asumy to drużyna której liderem był Asuma Sarutobi (po jego śmierci nie wyznaczono nowego kapitana). Członkami drużyny są: Ino Yamanaka, Chōji Akimichi oraz Shikamaru Nara. Razem tworzą drugą wersję formacji Ino-Shika-Chō (wcześniej ich ojcowie). Jako drużyna są dla siebie przyjaźni, pracują wspólnymi siłami i doskonale się uzupełniają. Shikamaru to urodzony strateg, co mógł udowodnić w akcji ratowania Sasuke, gdzie wraz ze swoją zebraną ekipą pokonywali Czwórkę Dźwięku. Natomiast Ino, ze swą urodą oraz potężnymi klanowymi technikami takimi jak technika zamiany umysłów sprawdza się również w roli szpiega. Również dzięki medycznym technikom potrafi wyratować drużynę z opałów. Chōji jako najgrubszy, który również jest zawsze głodny, potrafi swoją masą położyć niejednego przeciwnika.

Drużyna Guya

Główne artykuły: Drużyna Guya, Might Guy, Tenten, Rock Lee i Neji Hyūga.

Drużyna Guya powstała rok przed innymi zespołami geninów z Konoha. Guy chciał czekać rok przed wprowadzeniem ich na egzamin na chūnina. Drużyna Guya specjalizuje się w walce w zwarciu, wszyscy jej członkowie walczą za pomocą pewnego rodzaju ataków fizycznych. Tenten specjalizuje się w używaniu różnorakich broni oraz bardzo precyzyjnym miotaniu nimi. Lee, choć nie umie używać ninjutsu i genjutsu, mistrzowsko opanował taijutsu Twardej Pięści oraz jest zdolny do otwierania bram czakry w swoim ciele. Natomiast wysoko uzdolniony Neji pochodzący z bocznej linii klanu Hyūga doskonale opanował sekretne techniki Miękkiej Pięści przeznaczone tylko dla linii głównej, co czyni go najsilniejszym geninem swojego pokolenia, jak również dało mu to możliwość awansu na jonina.

Ciekawostki

  • W wersji japońskiej także używane jest angielskie wyrażenie Rookie Nine. Również jest pisany kanji.
  • Ze wszystkich członków Jedenastki, tylko Naruto i Hinata mają więcej niż jedno dziecko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki