Fandom

Naruto Wiki

Jedenastka Konohy

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij

Jedenastka Konohy

Konoha 11 Part I.png

(木ノ葉の11人, Konoha no jūichinin)

  • Dziewiątka Nowicjuszy (新人9人, Rūkī Nain)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 197
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Anime i Film

Informacje o drużynie

Członkowie
Przynależność
Jedenastka Konohy (木ノ葉の11人, Konoha no jūichinin) była to wspólna nazwa czwórki drużyn, którzy byli geninami. Ich dowódcami byli: Kakashi Hatake, Kurenai Yūhi, Might Guy oraz
200px-Konoha 11.jpg

Członkowie Jedenastki Konohy, od lewej do prawej: Neji, Tenten, Lee, Ino, Chōji, Shikamaru, Naruto, Sakura, Hinata, Kiba i Shino.

Asuma Sarutobi. Jedenastka Konohy jest przydzielana do różnych misji, której żaden z innych doświadczonych ninja nie może wykonać. Ich głównym celem jest dobro i ochrona wioski. Podczas egzaminu na chūnina, będąc świeżo po Akademii, drużyny 7, 8 i 10 byli zdolni do awansowania na range chūnina. Wcześniej byli nazywani Dziewiątką Nowicjuszy (新人9人, Rūkī Nain), jednak po dołączeniu drużyny Guya stali się jedenastką. Nazwa „Konoha” pochodzi od nazwy wioski a „Jedenastka” od liczby geninów w grupie. Ogólnie rzecz biorąc, nazwa grupy powinna brzmieć „Dwunastka Konohy”, jednak po odejściu Sasuke została już tylko jedenastka. Z wyjątkiem Naruto Uzumakiego, wszyscy awansowali na rangę chūnina podczas przerwy. Neji Hyūga był jedynym z grupy, któremu udało się zostać jōninem. Cała Jedenastka była przygotowywana do rozkazu przywrócenia do wioski Sasuke, a zarazem skierowanie go na dobry tor. Jednak cel drużyny się zmienił, od kiedy Naruto powiedział, że sam załatwi powrót młodego Uchihy. Pomimo tego, że Sai został zastąpiony w drużynie 7 zamiast Sasuke, nie jest uważany za członka.

Drużyna Kakashiego

Główne artykuły: Drużyna Kakashiego, Kakashi Hatake, Naruto Uzumaki, Sakura Haruno i Sasuke Uchiha.

Drużyna Kakashiego to grupa do której należą głowni bohaterowie: Naruto Uzumaki, Sakura Haruno oraz Sasuke Uchiha. Skład prowadzi Kakashi Hatake, który, jak się okazuje, posiada rangę jōnina oraz ANBU. Początki drużyny nie były ciekawe ‒ nie byli zgraną drużyną. Różowowłosa dziewczyna po uszy zakochana w młodym Uchiha, który był samolubny, twierdził iż pozostała dwójka będzie jedynie mu zawadzała oraz nadpobudliwy Uzumaki, zadurzony w partnerce z grupy, zaś nienawidzący Sasuke. Wszystkie uczucia przekładali na walkę, co, jak się okazuje, niekorzystnie wpływa na sytuację drużyny. Pierwsze posunięcia w walce naszej trójki zauważamy na treningu u swojego sensei. Zadanie polegające na zdobyciu dwóch dzwoneczków przypiętych u jego pasa zakańcza się niepowodzeniem młodych geninów. Praca zespołowa nie jest im znana. Dwóch chłopaków działających wyłącznie na własną rękę oraz dziewczyna przeraźliwie zatroskana o ciemnowłosego. Z czasem zmieniło się to. Członkowie zaczęli się do siebie przyzwyczajać, a potem zaprzyjaźniać co ułatwiło im wykonywanie misji i pomogło trwać w pracy zespołowej.

Drużyna Kurenai

Główne artykuły: Drużyna Kurenai, Kurenai Yūhi, Hinata Hyūga, Kiba Inuzuka oraz Shino Aburame.

Drużyna Kurenai to drużyna, której liderką jest Kurenai Yūhi. Jej członkowie to: Shino Aburame, Kiba Inuzuka oraz Hinata Hyūga. Grupa została jakby zlikwidowana, ponieważ Kurenai (liderka) zaszła w ciążę. Drużyna 8 to drużyna w której każdy ma zdolności poszukiwawcze. Shino to uzdolniony młodzieniec, który pochodzi z klanu Aburame ‒ kontroluje owady (używa ich w walce), a w zamian one żywią się jego czakrą. Natomiast Kiba to członek klanu Inuzuka, chłopiec ma wyostrzony węch ‒ wspaniale współpracuje ze swoim psem Akamaru. Hinata to nieśmiała dziewczyna, która tak jak jej kuzyn Neji pochodzi z klanu Hyūga, dzięki klanowym technikom wykorzystujących kekkei genkai ‒ Byakugan potrafi znaleźć osoby w pobliżu kilku kilometrów od siebie.

Drużyna Asumy

Główne artykuły: Drużyna Asumy, Asuma Sarutobi, Ino Yamanaka, Chōji Akimichi i Shikamaru Nara.

Drużyna Asumy to drużyna której liderem był Asuma Sarutobi (po jego śmierci nie wyznaczono nowego kapitana). Członkami drużyny są: Ino Yamanaka, Chōji Akimichi oraz Shikamaru Nara. Razem tworzą drugą wersję formacji Ino-Shika-Chō (wcześniej ich ojcowie). Jako drużyna są dla siebie przyjaźni, pracują wspólnymi siłami i doskonale się uzupełniają. Shikamaru to urodzony strateg, co mógł udowodnić w akcji ratowania Sasuke, gdzie wraz ze swoją zebraną ekipą pokonywali Czwórkę Dźwięku. Natomiast Ino, ze swą urodą oraz potężnymi klanowymi technikami takimi jak technika zamiany umysłów sprawdza się również w roli szpiega. Również dzięki medycznym technikom potrafi wyratować drużynę z opałów. Chōji jako najgrubszy, który również jest zawsze głodny, potrafi swoją masą położyć niejednego przeciwnika.

Drużyna Guya

Główne artykuły: Drużyna Guya, Might Guy, Tenten, Rock Lee i Neji Hyūga.

Drużyna Guya powstała rok przed innymi zespołami geninów z Konoha. Guy chciał czekać rok przed wprowadzeniem ich na egzamin na chūnina. Drużyna Guya specjalizuje się w walce w zwarciu, wszyscy jej członkowie walczą za pomocą pewnego rodzaju ataków fizycznych.

Ciekawostki

  • W wersji japońskiej także używane jest angielskie wyrażenie Rookie Nine. Również jest pisany kanji.
  • Ze wszystkich członków Jedenastki, tylko Naruto i Hinata mają więcej niż jedno dziecko.

Więcej w Fandom

Losowa wiki