Fandom

Naruto Wiki

Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu[1]

Oderwanie prymitywnego świata.png

Nazwa

Japońska 塵遁・原界剥離の術
Rōmaji Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Dosłowna Polska Uwolnienie Pyłu: Technika Oderwania Prymitywnego Świata

Debiut

Manga Rozdział 466
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Ikona Natury Pyłu.svg Kekkei Tōta, Ninjutsu
Typ Ikona Natury Pyłu.svg Uwolnienie Pyłu
Klasa Ofensywna
Zasięg Dowolny
Pieczęci ręczne Szczur → Dzik → Wąż
Użytkownicy

Użytkownik korzysta z Uwolnienia Pyłu do stworzenia struktury, której sfera mieści się w jej centrum, między dłońmi. Struktura rozszerza się szybko w rozmiar, gdy jest napędzany w kierunku zamierzonego celu i więzi w środku jej granic. Kula ta wydaje się eksplodować z ogromną ilość siły, a ściany zewnętrzne struktury skutecznie ograniczają wielkość promienia wybuchu, w wyniku czego niszcząc wszystko i każdego złapanego w nie, ponieważ zostają oni rozdrobnieni na drobne cząsteczki pyłu. Technika nie jest tylko ograniczona do wpływania na fizyczną materię. Może również zadziałać na obronie opartej o czakrę, co pokazuje Ōnoki niszcząc Susanoo Madary.[2]

Uszkodzenia, jakie technika może wytworzyć są bardzo zróżnicowany, w zależności od początkowego kształtu tworzonej struktury. Na przykład, gdy zostaje wykonana w formie sześcianu, struktura posiada stosunkowo mały promień wybuchu, co minimalizuje możliwość uszkodzenia zabezpieczeń. Jednakże, o stożkowej wersji zostało powiedziane, że ma wystarczający potencjał, by zniszczyć całą wyspę.[3] Gdy dwie podobne techniki przybliżonej mocy zderzają się, pary łączą się w jeden duży kulisty wybuch; gdzie wszystko złapane w znacznym promieniu wybuchu zostaje całkowicie zmienione w pył.

Warianty Kształtu

Technika ta może zostać manipulowana w różnorodne trójwymiarowe struktury, w tym stożki, cylindry i kostki, każdą zachowującą kulę w ich centrum. Według Ōnokiego, różnice w kształcie tej techniki są odbiciem pokoleniowej przepaści między jej użytkownikami.[4]

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 259
  2. Naruto rozdział 575
  3. Naruto rozdział 514, strony 1-2
  4. Naruto rozdział 546, strony 14-16

Więcej w Fandom

Losowa wiki