Fandom

Naruto Wiki

Jirōbō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Jirōbō

Jirōbō.png

(次郎坊, Jirōbō)

  • Czwarty (其の四, Sono Yon)

  • Jirōbō Południowej Bramy (南門の次郎坊, Nanmon no Jirōbō)

Debiut

Manga Rozdział 115
Anime Naruto Odcinek 68
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2

Głos

Japoński Kenta Miyake Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Raka.svg 26 Czerwca
Wiek
  • Część I: 14 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 181,3 cm
Waga
  • Część I: 97,3 kg
Grupa krwi B
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Symbol Czwórka Dźwięku.svg Czwórka Dźwięku
Typy Natury

Unikalne cechy

  • Może absorbować czakre
Jutsu

Jirōbō (次郎坊, Jirōbō) - był fizycznie najsilniejszym członkiem Czwórki Dźwięku i najsłabszym ogólnie, zgodnie z pozostałymi członkami drużyny. Obrońca południowej bramy Otogakure.

Osobowość

Nie lubił, gdy Tayuya używała wulgarnego języka i nazywała go "grubasem". Jednocześnie podczas walki z Chōjim monotonnie wyzywał go od tłuściochów i monotonnie wymyślając przezwiska dla jego kolegów. Na początku przedstawiał się jako cichy, nieco zirytowany członek drużyny. Podczas ucieczki Sasuke można zauważyć, że był hipokrytą i arogancką personą. Podobnie jak wszyscy członkowie drużyny miał krzywe spojrzenie na moralność m.in. gdy Shikamaru proponował jego wolność, w zamian za zostawienie innych członków drużyny. Jego ulubionym zajęciem było zjadanie czakry przeciwnika.

Umiejętności

Jirobo2.jpg

Jirōbō w drugim stadium Przeklętej Pieczęci

Styl walki Jirōbō składał się przeważnie z podstawowych fizycznych ataków uzupełnionym atakami stylu ziemi, takimi jak Doton: Fungan Hōtai. Jego poziom siły był niewiarygodny, gdyż potrafił zgnieść skałę. W drugim poziomie pieczęci był w stanie podnieść gigantycznego Chōjiego. Jego specjalnym atakiem było stwrzenie gigantycznej kamiennej kopuły wokół wroga i wyssanie czakry.

Siła

Jirōbō był bardzo silny. Zwłaszcza kiedy jego pieczęć osiągnęła drugi poziom. Potrafił unieść skały i kawałki ziemi większe od niego samego. Większość jego nadludzkiej siły pochodziła od jego techniki Rakanken, dzięki której powalał przeciwników przy dużym rozbiegu, atak był bardzo potężny.

Statystyki

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Szybkość Wytrzymałość Pieczęcie Razem
Drugi

3 4 1 2,5 5 2 4 2 23,5

Część I

Inwazja na Konohę

Wystąpił po raz pierwszy z resztą Czwórki Dźwięki wznosząc barierę, aby zablokować możliwość ingerowania w walce Orochimaru z Trzecim Hokage.

Odejście Sasuke

Czwórka Dźwięku eskortowała Sasuke , który zdecydował się dołączyć do Orochimaru . Po tym jak Drużyna Shikamaru znalazła grupę, Jirōbō kazał iść reszcie drużyny do przodu, podczas gdy on użył kopuły ziemi i rozpoczął wyssanie czakry przeciwników. Shikamaru opracował później plan, dzięki któremu zdezaktywowali technikę i wtedy też wszyscy oprócz Chōjiego wyruszyli dalej. Sam zaś Akimichi stawił czoła Jirōbō.

Po tym jak członek Czwórki Dźwięku obraził Shikamaru i zjadł ostatniego chipsa z paczki przeciwnika, Chōji zjadł czerwoną pigułkę, dzięki której był w stanie oprzeć się sile drugiego poziomu pieczęci Jirōbō i zabić go.

Ciekawostki

  • Jirōbō był widziany podczas Sportowego Festiwalu Konohy.
  • W mandze włosy Jirōbō są czerwone, natomiast w anime są pomarańczowe.

Więcej w Fandom

Losowa wiki