FANDOM

Jubaku Mandara

Curse Mandala

Nazwa

Japońska 呪縛曼荼羅
Rōmaji Jubaku Mandara
Dosłowna Polska Przeklęta Mandala

Debiut

Anime Naruto Odcinek 141
Występuje w Tylko Anime

Dane

Klasyfikacja Symbol Fūma (anime) Hiden, Ninjutsu, Kinjutsu
Użytkownicy

Po wykonaniu różnych ręcznych pieczęci, użytkownik jest w stanie wykonać starożytną sztukę ninja, która jest znana tylko kilku pokoleniom klanu Fūma. Arashi był w stanie wykonać tę technikę po wchłonięciu organów Jigumo i Kamikiriego. Użytkownik zamyka ofiarę w klatce czakry podobnej do piramidy, która powoli dusi użytkownika, gdy użytkownik przesuwa ręce bliżej siebie. Każdy złapany w Mandalę zostanie zmiażdżony.

Użytkownik tej techniki musi utrzymywać ręczną pieczęć w kształcie trójkąta przez cały czas utrzymywania przeciwnika w klatce. Jeśli użytkownik będzie słabnąć lub uwięziony przeciwnik będzie wystarczająco silny, klatka może zostać rozerwana. Podczas złamania klatki, dochodzi do olbrzymiej eksplozji energii, niszcząc wszystko na dużym obszarze i raniąc użytkownika. Więzień jednak pozostaje bezpieczny w centrum wybuchu.

Ciekawostki

  • Technika ta jest bardzo podobna z wyglądu i mechaniki do technik kategorii Uwolnienia Pyłu, gdyż oba umożliwiają użytkownikom manipulować wielkością trójwymiarowym kształtem geometrycznym składającym się z energii i czakry, zmieniając odległość między dłońmi. Jednakże, podczas gdy ta technika jest pomniejszana do kompresji celu, techniki Uwolnienia Pyły zwykle zwiększają rozmiary, aby zwiększyć zasięg ataku.