Fandom

Naruto Wiki

Jubaku Mandara

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Jubaku Mandara

Curse Mandala.png

Nazwa

Japońska 呪縛曼荼羅
Rōmaji Jubaku Mandara
Dosłowna Polska Przeklęta Mandala

Debiut

Anime Naruto Odcinek 141
Występuje w Tylko Anime

Dane

Klasyfikacja Symbol Fūma (anime).svg Hiden, Ninjutsu, Kinjutsu
Użytkownicy

Po wykonaniu różnych ręcznych pieczęci, użytkownik jest w stanie wykonać starożytną sztukę ninja, która jest znana tylko kilku pokoleniom klanu Fūma. Arashi był w stanie wykonać tę technikę po wchłonięciu organów Jigumo i Kamikiriego. Użytkownik zamyka ofiarę w klatce czakry podobnej do piramidy, która powoli dusi użytkownika, gdy użytkownik przesuwa ręce bliżej siebie. Każdy złapany w Mandalę zostanie zmiażdżony.

Użytkownik tej techniki musi utrzymywać ręczną pieczęć w kształcie trójkąta przez cały czas utrzymywania przeciwnika w klatce. Jeśli użytkownik będzie słabnąć lub uwięziony przeciwnik będzie wystarczająco silny, klatka może zostać rozerwana. Podczas złamania klatki, dochodzi do olbrzymiej eksplozji energii, niszcząc wszystko na dużym obszarze i raniąc użytkownika. Więzień jednak pozostaje bezpieczny w centrum wybuchu.

Ciekawostki

  • Technika ta jest bardzo podobna z wyglądu i mechaniki do technik kategorii Uwolnienia Pyłu, gdyż oba umożliwiają użytkownikom manipulować wielkością trójwymiarowym kształtem geometrycznym składającym się z energii i czakry, zmieniając odległość między dłońmi. Jednakże, podczas gdy ta technika jest pomniejszana do kompresji celu, techniki Uwolnienia Pyły zwykle zwiększają rozmiary, aby zwiększyć zasięg ataku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki