FANDOM

Jujutsu: Shiji Hyōketsu[1]

Rytuał Hidana

Nazwa

Japońska 呪術・死司憑血
Rōmaji Jujutsu: Shiji Hyōketsu
Dosłowna Polska Przeklęta Technika: Śmierć Kontrolowana Posiadaną Krwią

Debiut

Manga Rozdział 313
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! EX 3
OVA Naruto Shippūden: UNSG przerywniki anime

Dane

Klasyfikacja Hiden, Ninjutsu, Jujutsu
Klasa Ofensywna
Zasięg Dowolny
Użytkownicy

Ta technika jest naczelną metodą zabijania przeciwników Hidana, w jego ścieżce religii Jashina.

Na początku, Hidan stara się zdobyć trochę krwi oponenta i używa jej. Po tym, jego skóra zmienia kolor na czarny z białymi oznakowaniami, przypominając szkielet, symbol absolutnej śmierci. Wtedy maluje symbol Jashina na ziemi krwią i stoi w jego centrum. To doprowadza do więzi między nim, a jego ofiarą.

Gdy jego ofiarny rytuał ma miejsce, ofiara jest połączona z Hidanem dopóki ten nie ruszy się spoza okręgu. Każdy rodzaj rany, którą Hidan zada sobie (albo, gdy rana zostanie mu zadana) zostaje zadana jego ofiarze, dopóki ten nie przebija swojego serca. Jeśli Hidan zostanie zmuszony do wyjścia poza okrąg, więź jest złamana i ofiara staje się wolna, ale wszystko co Hidan musi zrobić to wrócić do okręgu, by reaktywować więź. Zasadniczo, ta technika czyni Hidana żywą lalką voodoo.

Ciekawostki

  • Nieśmiertelność Hidana występuje z powodu "udanego eksperymentu na sekretnej technice religii Jashina", więc może śmiertelnie torturować przeciwnika bez zmuszania siebie do zabicia własnej osoby, i może również zadowolić się jego własnym bólem. Jednakże, nawet nie skarżył się, że odczuwa taki sam ból, gdy kończył z Asumą.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 267

Więcej z Fandomu

Losowa wiki