FANDOM

Kagari (, Kagari) jest geninem z Amegakure.

Wygląd

Kagari ma brązowe, kolczaste włosy. Nosi ten sam żółty, jednoczęściowy strój tak jak jego koledzy z drużyny. Posiada również ochraniacz na czoło, aparat oddechowy oraz chustę zakrywającą oczy. W fillerze, został przedstawiony w szarym kimono z długimi rękawami, niebieskimi spodniami, parą ciemnych okularów oraz sandały.

Umiejętności

Kagari jest bardzo inteligentnym shinobi działającym na daleki zasięg. Jest bardzo dobrze wyspecjalizowany w genjutsu oraz klonowaniu, dzięki czemu był w stanie użyć Kori Shinchū no Jutsu. Owa technika efektywnie dezorientuje zmysł kierunku przeciwnik, po czym Kagari może sukcesywnie zaatakować.

Transformacja Natury

Kagari jest w stanie używać technik żywiołu ziemi, co pozwala mu na szybkie poruszanie się pod nią. Transport, który odbywa się pod powierzchnią ziemi nie narusza obecnego stanu gruntu. W anime zostało również przedstawione, iż Kagari jest w stanie stworzyć klony nawet z wody.

Część I

Egzamin na Chūnina

W drugiej fazie etapu Egzaminu na Chūnina, Kagari wraz z Oboro i Mubim zaatakowali Kabuto, Sasuke, Naruto i Sakurę. Podczas walki używali swoich klonów tracąc chakrę, próbując pokonać cieniste klony Naruto. Ostatecznie przegrywają z Drużyną 7 i Kabuto, tym samym odpadając z egzaminu.

Kraj Herbaty

180px-Kagari without his mask

Kagari bez maski.

Jego drużyna wystąpiła tylko w jednym momencie kiedy Sakura, Sasuke, Naruto oraz Idate płynęli łodzią. Podczas wyścigu zaatakowali ich. Podpalili łódź i skorzystali ze swoich klonów. Następnie Naruto wykorzystał Rasengana i genini wpadli do wody. Uratowali się tylko dzięki temu, że ściągnęli swoje stroje.