Fandom

Naruto Wiki

Kagerō (postać)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kagerō

Kagero.PNG

(カゲロウ, Kagerō)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 137
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Klan Symbol Fūma (anime).svg Klan Fūma (kraj Dźwięku)

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Kagerō (カゲロウ, Kagerō) była jōninem z klanu Fūma. Należała do odłamu klanu, który został oszukany przez Orochimaru. Była jedną z trzech członków grupy (obok Jigumo i Kamikiri), którzy strzegli bazy Orochimaru w Kraju Dźwięku.

Osobowość

W anime została pokazana jako obszernie lojalna i oddana innym członkom klanu, używając techniki Kagerō Ninpō: Utakata chociaż zagrażała jej życiu. Taki sam szacunek wykazała również do Orochimaru, który postrzegał Kagerō jako osobę, która miała przynieść swojemu klanu chwałę. Wiedziała także o więzi pomiędzy Sasame oraz Arashim, zaś sama Sasame pokazała ogromny szacunek do kobiety, odnosząc się do niej "Kagerō-sama", co dokładnie oznacza Pani Kagerō. Jest też niezwykle odważna i lojalna, stosując technikę wyżej wymienioną, aby uratować Jigumo i Kamikirim, podczas walki z Naruto.

Umiejętności

Kagero in disguise.png

Kagerō w przebraniu.

Choć była w rzeczywistości dziewczyną, Kagerō stale przebrana była za groteskowego, garbatego człowieka z wystającymi zębami. Podczas przebrania za mężczyznę mogła wykonywać technikę Doton: Arijigoku no Jutsu, która wszystko wsysała do wielkiego dołu. Po aktywacji techniki Kagerō Ninpō: Utakata, wyrastały jej cztery skrzydła z czakry na plecach. Mogła dzięki temu dokonać gigantycznego wybuchu pożaru z czakry, uderzając nią w przeciwnika. Według tego co można było usłyszeć, technikę można użyć raz w życiu. W tej formie potrafiła także latać i teleportować się w dowolnym momencie. Kagerō mogłaby również korzystać z techniki ognia, która uwalniała łatwopalny gaz i może uzyskać dostęp do jutsu klanu Fuma, która łączy serce użytkownika i wybranego celu, czyniąc je w pewnym sensie zależne od siebie tzn. jeśli jedno serce zostanie zgniecione, drugie zostanie też zniszczone.

Część I

Misja Inwestygacji Kraju Pól Ryżowych

Kagerō, wraz z Kamikirim i Jigumo, zaatakowali Naruto Uzumakiego i Sakurę Haruno, kiedy ukrywali się w świątyni razem z Sasame. Potem wykorzystała technikę wsysania ziemi przeciwko Naruto, lecz jedna z żab Jiraiyi używając swojego języka wyciągnęła Uzumakiego, który uderzył Kagerō Rasenganem, zmuszając do odwrotu.

Mimo, że została ranna Rasenganem, Kagerō pojawiła się w drugiej bitwie. Powiedziała, że jeśli Sasame pomoże im złapać ninja liścia, to Orochimaru pozwoliłby się im zobaczyć z Arashim. Sasame próbuje podać narkotyki, lecz bez skutku, gdyż shinobi Konohy zwietrzyli podstęp i oszukują klan Fuma, wprowadzając w otwartą przestrzeń. W drugiej walce, Kagerō zrzuca swoje męskie przebrania i używa Kagerō Ninpō: Utakata, lecz Jiraiya przeciwstawia się technice i uciekła razem z Kamikirim i Jugumo na ramionach.

Kiedy Jigumo i Kamikiri prosili Orochimaru, aby uleczył Kagerō, odmówił z tego powodu, że nie udało im się zabić ninja liścia. Potem Orochimaru uzdrowił Kagerōo, w zamian za śmierć jej towarzyszy. Kagerō napotkała w kryjówce Orochimaru Sakurę, podczas udawania Kabuto Yakushiego. Kagerō próbowała zabić Sakure, ale po raz kolejny Naruto zranił ją Rasenganem. Próbowała zabić Naruto poprzez synchronizację ich bicia serca, ale powstrzymała ją Sasame przecinając nici czakry. Kagerō zmarła po ostrzeżeniu Sasame o zmianie Arashiego.

Ciekawostki

  • "Kagerō" znaczy "ważka".

Więcej w Fandom

Losowa wiki