Fandom

Naruto Wiki

Kaiza

3994strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kaiza

Kaiza.png

(カイザ, Kaiza)

Debiut

Manga Rozdział 20
Anime Naruto Odcinek 11
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Takahiro Takase

Dane Osobowe

Data Urodzenia 21 sierpień
Wiek
  • Część I: 30 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 183 cm
Waga
  • Część I: 75 kg
Grupa krwi A
Zajęcie Rybak
Przynależność Symbol Kraju Fal.svg Kraj Fal
Rodzina

Kaiza (カイザ) - Prosty rybak pochodzący z odległego kraju, który ruszył w świat aby zrealizować swoje marzenia. Zatrzymał się w Kraju Fal, która jak nigdy potrzebowała kogoś takiego jak on. Kaiza był idealistą, wierzył, że każdy mężczyzna powinien walczyć do utraty tchu o to co jest dla niego ważne. Dał mieszkańcom Kraju Fal nadzieję na lepsze czasy. To dzięki niemu Tazuna zdecydował się rozpocząć budowę mostu. Miejscowi nazywali go bohaterem. Gdy powódź przerwała tamę i groziła katastrofą, Kaiza, wierny swoim ideałom skoczył we wzburzone fale i uratował wioskę. Kaiza uratował od pewnej śmierci małego chłopca - Inariego i wkrótce stali się dla siebie bliscy, niczym ojcec i syn. Wszystko się zmieniło wraz z przyjściem Gatō. Kaiza był przeszkodą dla nikczemnego biznesmena, dlatego został fałszywie oskarżony o zdradę i publicznie stracony. Zawdzięczamy mu jedną z najbardziej znanych sentencji z Naruto - "Jeżeli jesteś mężczyzną wybierz życie bez żalów, dla czegoś co jest najważniejsze dla ciebie, nie ważne jak trudne, nie ważne jak smutne, musisz próbować i próbować i nawet kiedy ryzykujesz życie, ochraniaj to przy pomocy tych dwóch rąk".

Więcej w Fandom

Losowa wiki